Práca v zákazníckom servise s nemčinou a češtinou pre Tchibo, Home office

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
06.05.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 470 - 1 600 EUR/mesiacPlat sa skladá z fixného základu a bonusu: 1470€/m (s jazykovou kombináciou CZ+GE) a bonus cca. 1 - 1,80 €/h

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre nemeckých a českých klientov online shop-u nášho partnera – známej medzinárodnej obchodnej spoločnosti Tchibo:

  • poskytovanie komplexného poradenstva o produktoch, aktuálnych akciách a ostatných službách spoločnosti
  • analýza požiadaviek zákazníka a následné hľadanie riešení s dôrazom na maximálnu spokojnosť
  • spracúvanie a vybavovanie objednávok
  • prozákaznícke riešenie sťažností zákazníkov
  • administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

  • flexibilné plánovanie pracovného času
  • home office
  • "Refer 2 Win" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
  • tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
  • karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme len tých záujemcov, ktorí na základe životopisu vyhovujú našim požiadavkám.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Český jazyk - Pokročilý (C1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • čeština + nemčina ako materinský jazyk alebo na úrovni materinského jazyka (slovom aj písmom)
  • výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
  • rozvinutá PC gramotnosť
  • stabilné internetové pripojenie
  • dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
  • dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
  • časová dostupnosť aspoň 20 hod/týž. - v rámci pracovnej doby PO – PI 08.00 - 20.00, SO 08.00 – 16.00.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Nikoleta Kovácsová
E-mail: poslať životopis
ID: 4793336  Dátum zverejnenia: 26.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 470 EUR/mesiac