Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky


Práca v zákazníckom servise s nemčinou a češtinou pre Tchibo, Home office
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 - 1 600 EUR/mesiacPlat sa skladá z fixného základu a bonusu: 1 400 €/m a bonus cca. 1 - 1,20 €/h
1 400 - 1 600 EUR/mesiacPlat sa skladá z fixného základu a bonusu: 1 400 €/m a bonus cca. 1 - 1,20 €/h
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre nemeckých a maďarských klientov online shop-u nášho partnera – známej medzinárodnej obchodnej spoločnosti Tchibo:
- poskytovanie komplexného poradenstva o produktoch, aktuálnych akciách a ostatných službách spoločnosti
- analýza požiadaviek zákazníka a následné hľadanie riešení s dôrazom na maximálnu spokojnosť
- spracúvanie a vybavovanie objednávok
- prozákaznícke riešenie sťažností zákazníkov
- administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- flexibilné plánovanie pracovného času
- home office
- "Refer 2 Win" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
- tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len tých záujemcov, ktorí na základe životopisu vyhovujú našim požiadavkám.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Český jazyk - Pokročilý (C1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- čeština a nemčina ako materinský jazyk alebo na úrovni materinského jazyka (slovom aj písmom)
- výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
- rozvinutá PC gramotnosť
- stabilné internetové pripojenie
- dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
- časová dostupnosť aspoň 20 hod/týž. - v rámci pracovnej doby PO – PI 08.00 - 20.00, SO 08.00 – 16.00.
- Po nástupe je potrebné absolvovať 10 dňové zaškolenie, prvých 5 pracovných dní osobne v Bratislave
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 4561103
Dátum zverejnenia: 4.8.2023
2023-08-04
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: TELUS International
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac