Operátor/ka zákazníckeho centra s maďarčinou a nemčinou / Home Office / aj pre študentov

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacPlat sa skladá z fixného základu a bonusu: 1300 €/m a bonus cca. 1 - 1,80 €/h

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre nemeckých a maďarských klientov online shop-u nášho partnera – známej medzinárodnej obchodnej spoločnosti Tchibo:

  • poskytovanie komplexného poradenstva o produktoch, aktuálnych akciách a ostatných službách spoločnosti
  • analýza požiadaviek zákazníka a následné hľadanie riešení s dôrazom na maximálnu spokojnosť
  • spracúvanie a vybavovanie objednávok
  • prozákaznícke riešenie sťažností zákazníkov
  • administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame:

  • flexibilné plánovanie pracovného času
  • home office
  • "Refer 2 Win" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
  • tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
  • karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk - Pokročilý (C1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • nemčina a maďarčina ako materinský jazyk alebo na úrovni materinského jazyka (slovom aj písmom)
  • výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
  • rozvinutá PC gramotnosť
  • dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
  • Po nástupe je potrebné absolvovať 10 dňové zaškolenie, v pracovné dni od 8.00 do 16.30. Prvých 5 pracovných dní prebieha tréning prezenčnou formou v Bratislave, zvyšné dni prebieha online.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Barbora Košecová
Tel.: +421233017006
E-mail: poslať životopis
ID: 4431184  Dátum zverejnenia: 17.7.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac