Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor/ka zákazníckeho centra s maďarčinou a nemčinou / Home Office / aj pre študentov
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacPlat sa skladá z fixného základu a bonusu: 1300 €/m a bonus cca. 1 - 1,80 €/h
1 300 EUR/mesiacPlat sa skladá z fixného základu a bonusu: 1300 €/m a bonus cca. 1 - 1,80 €/h
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre nemeckých a maďarských klientov online shop-u nášho partnera – známej medzinárodnej obchodnej spoločnosti Tchibo:
- poskytovanie komplexného poradenstva o produktoch, aktuálnych akciách a ostatných službách spoločnosti
- analýza požiadaviek zákazníka a následné hľadanie riešení s dôrazom na maximálnu spokojnosť
- spracúvanie a vybavovanie objednávok
- prozákaznícke riešenie sťažností zákazníkov
- administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
- flexibilné plánovanie pracovného času
- home office
- "Refer 2 Win" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
- tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk - Pokročilý (C1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- nemčina a maďarčina ako materinský jazyk alebo na úrovni materinského jazyka (slovom aj písmom)
- výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
- rozvinutá PC gramotnosť
- dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- Po nástupe je potrebné absolvovať 10 dňové zaškolenie, v pracovné dni od 8.00 do 16.30. Prvých 5 pracovných dní prebieha tréning prezenčnou formou v Bratislave, zvyšné dni prebieha online.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 4431184
Dátum zverejnenia: 17.7.2023
2023-07-17
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: TELUS International
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac