Operátor/ka zákazníckeho centra s maďarčinou a slovenčinou / Home Office / aj pre študentov

Miesto práce
Kalinčiakova 31, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
07.09.2022
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 950 EUR/mesiac800 € + odmeny vo výške cca. 100 - 160 €

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre slovenských (a maďarských) klientov nášho partnera – významného poskytovateľa v oblasti TV & médií
• poradenstvo a informovanie zákazníkov o produktoch, tarifách, aktuálnych akciách, fakturácii a ostatných službách spoločnosti
• spracúvanie a vybavovanie objednávok
• aktivácia, deaktivácia a prolongácia služieb
• prozákaznícke riešenie sťažností zákazníkov
• retencia (udržanie zákazníkov) & technická podpora
• administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame:

  • flexibilné plánovanie pracovného času a po skúšobnej dobe možnosť home office
  • "Member gets Member" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
  • káva a čaje po celý deň zadarmo
  • tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
  • Týždeň zdravia
  • karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• slovenčina a maďarčina ako materinský jazyk alebo na úrovni materinského jazyka (slovom aj písmom)
• povinnosť zúčastniť sa už plateného vstupného školenia od 07.09.2022 do 21.09.2022 (každý pracovný deň od 8.00 do 16.30)
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• "obchodný duch"
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Barbora Košecová
Tel.: +421233017006
E-mail: poslať životopis
ID: 4399540  Dátum zverejnenia: 10.8.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac