Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér-ka call centra/pobočky v Banskej Bystrici
Telemarketing s.r.o.
Banskobystrický kraj
plný úväzok
ASAP / Dohodou
Od 1 850 EUR/mesiacgarantovaný základ + mesačný bonus
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Call centrum (pobočka) v Banskej Bystrici má v tíme cca 10 ľudí, z ktorých väčšina sú telefonisti-predajcovia pre výživové doplnky od švédskej spoločnosti značky BellaLab. http://bellalab.sk/
Aké sú hlavné povinnosti, zodpovednosti a pracovná náplň ManCC?
- vedenie, organizovanie a kontrola práce predajcov - telefonistov
- výbery nových ľudí a ich zapracovanie
- analýza pracovných činností a príprava správ pre vedenie
- supervízia a support predajcov - zdieľanie vedomostí a skúseností, tréning rutín, počúvanie a spätná väzba, rozvoj predajných a komunikačných schopností, resp. zručností
Tím "Telemarketingu" je priateľský, veľký a rôznorodý, ale spája nás spoločný hodnotový systém a túžba byť profesionálmi vo svojom odbore.
Budeme radi, ak sa k nám pridáte.
Zamestnanecké výhody, benefity
Aká je ponuka výhod a benefitov?
- atraktívny platový balík pozostáva z garantovaného fixu a odmien v závislosti priamo od výsledkov vášho tímu
- kompetencie, vedúca pracovná pozícia, spolupráca a podpora manažmentu
- samozrejmosťou je zabezpečenie potrebných nástrojov na výkon danej pozície
- motivačné príspevky pre tím na podporu produkcie
- pracovná zmluva - TPP
Iné benefity pre zamestnancov:
- príspevky finančné aj nefinančné, napr. 50% zľavy na naše produkty
- team-buildingové akcie
- priestor pre seba-realizáciu, uplatňovanie vlastných nápadov a návrhov, ktoré by mohli zlepšiť pracovné postupy
- práca v stabilnej a úspešnej medzinárodnej spoločnosti, ktorá dlhodobo poskytuje profesionálne služby - viac ako 20 rokov
Informácie o výberovom konaní
Super. To sú výborné predpoklady pre naštartovanie našej spolupráce. Hľadáme osobnosť s manažérskymi kompetenciami, ktorá má ochotu prijať novú výzvu.
Práve v tejto oblasti chcete fungovať, rozvíjať sa, rásť kariérne a odborne?
Výborne. Prostredie medzinárodnej spoločnosti poskytuje priestor a príležitosť, viac ako 20-ročné pôsobenie vo svojej oblasti profesionalitu a know how.
Čo očakávať?
Komplexná podpora a zdieľanie vedomostí a zručností, ktorými disponujeme, a to hneď od začiatku. Atraktívny platový balík a širokú škálu školení.
Nečakajte nudu a jednotvárnosť, očakávajte viac ako len bežné: tímovú spoluprácu, prostredie podporujúce kreativitu a nové nápady.
Ak sme Vás zaujali, stačí odpovedať vybraním možnosti Poslať spoločnosti životopis. Prednostne odpovedáme uchádzačom, ktorí spĺňajú požiadavky špecifikované v inzeráte. Ďakujeme za porozumenie.
UPOZORNENIE:
Zaslaním žiadosti záujemca o zamestnanie vyjadruje súhlas spoločnosti Telemarketing s.r.o. so spracovaním jeho osobných údajov pre účely výberového konania v zmysle Zák. č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- manažérske zručnosti - organizovanie, plánovanie, rozhodovanie, delegovanie
- schopnosť riešiť problémy a predchádzať im
- minimálne 2 roky praxe na manažérskej pozícii a praktické skúsenosti s vedením menšieho tímu
- výhodou sú skúsenosti v oblasti aktívneho predaja
- referencie z minulých zamestnaní PODMIENKOU
- proaktívny prístup zameraný na dosahovanie cieľov
- ochota urobiť viac, nad rámec požadovaného
- vytrvalosť, iniciatívnosť, ťah na bránu, avšak tiež schopnosť empatie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Aj počas náročného obdobia sme poskytovali a poskytujeme svojim zamestnancom nepretržite stabilnú a úspešnú prácu.
nájdete nás na: www.telemarketing.lt/sk/
Staňte sa súčasťou úspechu našej firmy