Pracuj s nami ako Konzultant! Nikdy nie je neskoro rozbehnúť svoju kariéru nanovo. Máme prepracovaný systém zaškolenia s jasným kariérnym postupom.

TeGal - Consulting s.r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 2 500 EUR/mesiacMzda je vyplácaná na základe výkonu na báze provízneho systému. Nižšie uvedené informácie uvádzame na základe priemerných štatistík. Tí najvýkonnejší z nás však s ľahkosťou prekračujú uvedené sumy. • Prvý mesiac: 600 - 1.000 € • Prvé tri mesiace: 800 - 1.400 € • Prvých šesť mesiacov: 1.000 – 1.600 € • Prvý rok: 1.200 – 1.800 € • Ďalšie 2-3 roky: 1.500 – 2.500 € , ale aj viac podľa výsledkov.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Čo môžeš u nás očakávať?

Prvý týždeň:
• Účasť na úvodnom online školení
• Zoznámenie sa s pracovným prostredím
• Stretnutie s manažérom
• Nastavenie plánu aktivít, vzdelávania a pravidelných stretnutí

Prvý mesiac:
• Účasť na základných a nadstavbových online školeniach, tréningoch a seminároch
• Certifikačné skúšky v NBS (nemusíte mať obavy, na všetko Vás kompletne pripravíme)
• Individuálne stretnutia s manažérom
• Vyhľadávanie a získavanie obchodných príležitostí a účasť na obchodných jednaniach
• Účasť na prvotných stretnutí s cieľom vytvorenia finančnej analýzy a finančného plánu za účasti vedúceho
• Tvorba finančných plánov za účasti manažéra

Prvé tri mesiace:
• Účasť na online školeniach za účelom získania znalostí o stratégiách a technikáliách vo finančníctve podľa certifikácie EFA
• Druhé certifikačné skúšky v NBS na základe precízneho školiaceho plánu
• Samovzdelávanie v oblasti ekonomiky a osobných financií na základe podkladov od vedúceho
• Vyhľadávanie a získavanie obchodných príležitostí pre rozšírenie klientskej bázy
• Samostatná tvorba finančných plánov

Prvých šesť mesiacov
• Vyhľadávanie obchodných príležitostí pre teambuilding aktivitu vo firmách s názvom „Zvýšte finančnú gramotnosť svojich zamestnancov“, s pozitívnym dopadom na osobné financie zamestnancov

Prvý rok:
• Aktívna práca v teréne a poskytovanie komplexných finančných služieb existujúcim aj novým klientom
• Analýza potrieb a prianí klienta, tvorba a návrh vhodného riešenia vo forme finančného plánu
• Tréning a školenie nováčikov
• Budovanie vášho osobného brandu ako odborníka v oblasti osobných financií

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca v modernej digitálnej spoločnosti - Úspora času využitím digitálnych online nástrojov, ako sú kalkulačky pre tvorbu cenových ponúk, sms / biometrické / vektorové podpisovanie dokumentov a iné vychytávky.
• Pracovná doba je plne flexibilná. Ty rozhoduješ o tom, kedy a ako budeš pracovať
Možnosť spolupráce na diaľku alebo využívanie kancelárie
• Ponúkame stabilné a perspektívne zázemie úspešnej spoločnosti - viac ako 5O ročné pôsobenie v 16 krajinách Európy
Z ľudí robíme odborníkov, ktorí zostávajú v dlhodobej spolupráci - Viac ako 700 spolupracovníkov s nami spolupracuje +10 rokov
• Svojim klientom budeš prinášať vysokú pridanú hodnotu. Sme často označovaní ako spoločnosť s najlepšou vyjednávacou pozíciou na trhu.
• Budeš mať možnosť zlepšovať kvalitu finančného portfólia svojim klientom. Ušetríš im čas a peniaze.
• Poskytujeme Ti bezplatnú vzdelávaciu akadémiu od samého začiatku. Staráme sa o zvyšovanie Tvojej kvalifikácie v odbornej aj osobnej sfére. Zúčastníš sa komplexného školenia od bankovníctva až po investície.
• Máme garantovaný a jasne stanovený kariérny plán postupu. U nás si môžete vybrať svoju kariérnu cestu. Či už ako finančný odborník, manažér, alebo ako riaditeľ. Povyšujeme na základe výsledkov na miesto pocitov a kamarátstiev.
• Mentoring a koučing od najlepších profesionálov z trhu, ktorí majú najvyššiu možnú certifikáciu od inštitúcie EFPA
• Poskytujeme rôzne benefity pri dosahovaní výsledkov ako sú: telefón, tablet, finančné odmeny, dovolenky, tím buildingy, workshopy v oblasti sebarozvoja atď.
• Pre tých najvýkonnejší z nás poskytujeme niekoľko krát do roka zaujímavé dovolenky plne hradené firmou.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Zoom: Video Conferencing - Mierne pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Vítané sú skúsenosti na proklientskej pozícii ako sú napr. obchodník, konzultant, analytik, telefonicky operátor, alebo administratívny pracovník.
• Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou, poprípade odborne s výučným listom
• Používateľská znalosť PC - web, Word, Excel, zoom
• Podnikateľské myslenie – vedieť vnímať prekážky ako príležitosť
• Profesionálne vystupovanie a komunikácia
• Vedieť zvládať námietky a schopnosť dohodnúť si stretnutia
• Ochota učiť sa nové veci z oblasti financií - bankovníctvo, poisťovníctvo, investície aj úvery.
• Nebáť sa vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a byť ochotný na sebe pracovať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Gabriela Gáliková je expert v oblasti IT a osobných financií, obchodná vedúca skupiny v spoločnosti OVB s pôsobením v Bratislave. Inovuje biznis kreatívne a jej 12 ročné skúsenosti v oblasti IT projektového manažmentu sa rozhodla využiť v oblasti financií, investícií a udržateľného budovania majetku. Už niekoľko rokov sa zameriava na oblasť osobných financií a téme digitálnej slobody.

Pod jej vedením skupina finančných odborníkov rastie kariérne aj osobnostne. Klientom spravuje osobné financie, navrhuje individuálne stratégie a tvorí elitné finančné plány podľa certifikácie EFA (European Financial Advisor). Výsledkom spolupráce je vytvorenie dlhodobo udržateľnej finančnej nezávislosti, budovanie aktív a majetku na základe aktuálnej situácii klienta. Jej obľúbeným mottom je: „Finančné nástroje na trhu sú menné, ale stratégie sú stále.“

Spolupráca s OVB ju inšpirovala hlavne z pohľadu stability podnikania a to budovania firmy založenej na digitálnej modernej vízii v konzervatívnom biznise. Jej myšlienky a postoje si prečítajte na LinkedIn profile https://www.linkedin.com/in/gabriela-galikova/

Je zakladateľkou akadémie plánovania osobných financií pod názvom #financnehacky, ktoré nájdete na jej LinkedIn profile a Facebook-u.
ID: 4532733  Dátum zverejnenia: 12.5.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac