Obchodný partner a konzultant pre osobné financie - plat od 1000 - 2500,- €, flexibilná pracovná doba.

TeGal - Consulting s.r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiacMzda je vyplácaná na základe výkonu spolupracovníka na báze provízneho systému. Nižšie uvedené informácie uvádzame na základe priemernych štatistík, ktoré sledujeme. Tí najvýkonnejší z nás však s ľahkosťou prekračujú uvedené sumy. Prvý mesiac • 600 - 1.000€/m Prvé tri mesiace • 800 - 1.400€/m Prvých šesť mesiacov • 1.000 – 1.600€/m Prvý rok • 1.200 – 1.800€/m Ďalšie 2-3 roky • 1.500 – 2.500€/m, ale aj viac podla vysledkov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Čo môžeš u nás očakávať?
Prvý týždeň
• Účasť na úvodnom online školení
• Zoznámenie sa s pracovným prostredím a stretnutie s manažérom
• Nastavenie plánu

Prvý mesiac
• Účasť na základných a nadstavbových online školeniach, tréningoch a seminároch
• Certifikačné skúšky v NBS (nemusíte mat obavy na všetko Vás kompletne pripravíme)
• Individuálne stretnutia s manažérom
• Prvotné vyhľadávanie a získavanie obchodných príležitostí a účasť na obchodných jednaniach
• Účasť na prvom stretnutí s cieľom vytvorenia finančnej analýzy a finančného plánu za účasti vedúceho
• Prvotná tvorba finančných plánov

Prvé tri mesiace
• Účasť na online školeniach technických informácii a o stratégiách vo finančníctve podľa certifikácie EFA
• Druhé certifikačné skúšky v NBS opätovne nemusíte mat obavy zo skúšok, na všetko mame komplet pripravený precízny školiaci plán)
• Samovzdelávanie v oblasti ekonomiky a osobných financií na základe podkladov od vedúceho
• Vyhľadávanie a získavanie obchodných príležitostí pre rozšírenie klientskej bázy
• Samostatná tvorba finančných plánov

Prvých šesť mesiacov
• Vyhľadávanie obchodných príležitostí pre teambuilding aktivitu vo firmách s názvom „Zvýšte finančnú gramotnosť svojich zamestnancov“

Prvý rok
• Aktívna práca v teréne a poskytovanie komplexných finančných služieb existujúcim aj novým klientom
• Analýza potrieb a prianí klienta, tvorba a návrh vhodného riešenia pre klienta vo forme finančného plánu
• Tréning a školenie nováčikov
• Budovanie osobného brandu ako odborníka v oblasti osobných financií

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca v modernej digitálnej spoločnosti
• Pracovná doba je plne flexibilná, alebo formou hybridného modelu. U nás si plne riadiš svoj čas. Ty rozhoduješ o tom kedy a ako budeš pracovať.
• Ponúkame stabilné a perspektívne zázemie úspešnej spoločnosti, kde z ľudí robíme odborníkov, ktorí zostávajú s nami v dlhodobej spolupráci.
• Svojim klientom budeš prinášať vysokú pridanú hodnotu. Sme spoločnosť s najlepšou vyjednávacou pozíciou na trhu.
• Budeš mať skvelé možnosti zlepšovať kvalitu finančného portfólia svojim klientom a šetriť im čas a peniaze.
• Poskytujeme Ti bezplatnú vzdelávaciu akadémiu od samého začiatku. Staráme sa o zvyšovanie Tvojej kvalifikácie v odbornej aj osobnej sfére. Absolvuješ komplexné školenia od bankovníctva až po investície.
• Máme garantovaný a jasne stanovený kariérny plán postupu. U nás si môžete vybrať svoju kariérnu cestu. Či už ako finančný odborník, finančný manažér, alebo ako finančný riaditeľ. Nepovyšujeme ľudí na základe kamarátov, ale na základe výsledkov.
• Mentoring a koučing od najlepších profesionálov z trhu, ktorí majú najvyššiu možnú certifikáciu od inštitúcie EFPA
• Poskytujeme rôzne benefity pri dosahovaní výsledkov ako sú: telefón, tablet, finančné odmeny atď.
• Pre tých najvýkonnejší z nás poskytujeme niekoľko krát do roka zaujímavé dovolenky plne hradene firmou.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Zoom: Video Conferencing - Mierne pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Vítané sú skúsenosti na proklientskej pozícii ako sú napr. predavač, klientský pracovník v banke, alebo poisťovni, telefonista, poprípade ako SZČO vo vlastnom podnikaní
• Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou, poprípade odborne s výučným listom
• Používateľská znalosť PC - web, Word, Excel, zoom
• Podnikateľské myslenie – vedieť vnímať prekážky ako príležitosť
• Profesionálne vystupovanie a komunikácia
• Vedieť zvládať námietky a schopnosť dohodnúť si stretnutia
• Ochota učiť sa nové veci z oblasti financií - bankovníctvo, poisťovníctvo, investície aj úvery.
• Nebáť sa vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a byť ochotný na sebe pracovať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Gabriela Gáliková je expert v oblasti IT a osobných financií, obchodná vedúca skupiny v spoločnosti OVB s pôsobením v Bratislave. Inovuje biznis kreatívne a jej 12 ročné skúsenosti v oblasti IT projektového manažmentu sa rozhodla využiť v oblasti financií, investícií a udržateľného budovania majetku. Už niekoľko rokov sa zameriava na oblasť osobných financií a téme digitálnej slobody.

Pod jej vedením skupina finančných odborníkov rastie kariérne aj osobnostne. Klientom spravuje osobné financie, navrhuje individuálne stratégie a tvorí elitné finančné plány podľa certifikácie EFA (European Financial Advisor). Výsledkom spolupráce je vytvorenie dlhodobo udržateľnej finančnej nezávislosti, budovanie aktív a majetku na základe aktuálnej situácii klienta. Jej obľúbeným mottom je: „Finančné nástroje na trhu sú menné, ale stratégie sú stále.“

Spolupráca s OVB ju inšpirovala hlavne z pohľadu stability podnikania a to budovania firmy založenej na digitálnej modernej vízii v konzervatívnom biznise. Jej myšlienky a postoje si prečítajte na LinkedIn profile https://www.linkedin.com/in/gabriela-galikova/

Je zakladateľkou akadémie plánovania osobných financií pod názvom #financnehacky, ktoré nájdete na jej LinkedIn profile a Facebook-u.
ID: 4396385  Dátum zverejnenia: 6.8.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac