Obchodný partner a konzultant pre osobné financie - plat od 1000 - 2500,- €, flexibilná pracovná doba.

TeGal - Consulting s.r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiacMzda je vyplácaná na základe výkonu spolupracovníka na báze provízneho systému. Nižšie uvedené informácie uvádzame na základe priemernych štatistík, ktoré sledujeme. Tí najvýkonnejší z nás však s ľahkosťou prekračujú uvedené sumy. Prvý mesiac • 600 - 1.000€/m Prvé tri mesiace • 800 - 1.400€/m Prvých šesť mesiacov • 1.000 – 1.600€/m Prvý rok • 1.200 – 1.800€/m Ďalšie 2-3 roky • 1.500 – 2.500€/m, ale aj viac podla vysledkov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Čo môžeš u nás očakávať?
Prvý týždeň
• Účasť na úvodnom online školení
• Zoznámenie sa s pracovným prostredím a stretnutie s manažérom
• Nastavenie plánu

Prvý mesiac
• Účasť na základných a nadstavbových online školeniach, tréningoch a seminároch
• Certifikačné skúšky v NBS (nemusíte mat obavy na všetko Vás kompletne pripravíme)
• Individuálne stretnutia s manažérom
• Prvotné vyhľadávanie a získavanie obchodných príležitostí a účasť na obchodných jednaniach
• Účasť na prvom stretnutí s cieľom vytvorenia finančnej analýzy a finančného plánu za účasti vedúceho
• Prvotná tvorba finančných plánov

Prvé tri mesiace
• Účasť na online školeniach technických informácii a o stratégiách vo finančníctve podľa certifikácie EFA
• Druhé certifikačné skúšky v NBS opätovne nemusíte mat obavy zo skúšok, na všetko mame komplet pripravený precízny školiaci plán)
• Samovzdelávanie v oblasti ekonomiky a osobných financií na základe podkladov od vedúceho
• Vyhľadávanie a získavanie obchodných príležitostí pre rozšírenie klientskej bázy
• Samostatná tvorba finančných plánov

Prvých šesť mesiacov
• Vyhľadávanie obchodných príležitostí pre teambuilding aktivitu vo firmách s názvom „Zvýšte finančnú gramotnosť svojich zamestnancov“

Prvý rok
• Aktívna práca v teréne a poskytovanie komplexných finančných služieb existujúcim aj novým klientom
• Analýza potrieb a prianí klienta, tvorba a návrh vhodného riešenia pre klienta vo forme finančného plánu
• Tréning a školenie nováčikov
• Budovanie osobného brandu ako odborníka v oblasti osobných financií

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca v modernej digitálnej spoločnosti
• Pracovná doba je plne flexibilná, alebo formou hybridného modelu. U nás si plne riadiš svoj čas. Ty rozhoduješ o tom kedy a ako budeš pracovať.
• Ponúkame stabilné a perspektívne zázemie úspešnej spoločnosti, kde z ľudí robíme odborníkov, ktorí zostávajú s nami v dlhodobej spolupráci.
• Svojim klientom budeš prinášať vysokú pridanú hodnotu. Sme spoločnosť s najlepšou vyjednávacou pozíciou na trhu.
• Budeš mať skvelé možnosti zlepšovať kvalitu finančného portfólia svojim klientom a šetriť im čas a peniaze.
• Poskytujeme Ti bezplatnú vzdelávaciu akadémiu od samého začiatku. Staráme sa o zvyšovanie Tvojej kvalifikácie v odbornej aj osobnej sfére. Absolvuješ komplexné školenia od bankovníctva až po investície.
• Máme garantovaný a jasne stanovený kariérny plán postupu. U nás si môžete vybrať svoju kariérnu cestu. Či už ako finančný odborník, finančný manažér, alebo ako finančný riaditeľ. Nepovyšujeme ľudí na základe kamarátov, ale na základe výsledkov.
• Mentoring a koučing od najlepších profesionálov z trhu, ktorí majú najvyššiu možnú certifikáciu od inštitúcie EFPA
• Poskytujeme rôzne benefity pri dosahovaní výsledkov ako sú: telefón, tablet, finančné odmeny atď.
• Pre tých najvýkonnejší z nás poskytujeme niekoľko krát do roka zaujímavé dovolenky plne hradene firmou.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Zoom: Video Conferencing - Mierne pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Vítané sú skúsenosti na proklientskej pozícii ako sú napr. predavač, klientský pracovník v banke, alebo poisťovni, telefonista, poprípade ako SZČO vo vlastnom podnikaní
• Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou, poprípade odborne s výučným listom
• Používateľská znalosť PC - web, Word, Excel, zoom
• Podnikateľské myslenie – vedieť vnímať prekážky ako príležitosť
• Profesionálne vystupovanie a komunikácia
• Vedieť zvládať námietky a schopnosť dohodnúť si stretnutia
• Ochota učiť sa nové veci z oblasti financií - bankovníctvo, poisťovníctvo, investície aj úvery.
• Nebáť sa vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a byť ochotný na sebe pracovať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

O mne:
Volám sa Gabriela Gáliková, pochádzam z Galanty a momentálne pôsobím v Bratislave. Po skončení vysokej školy som získala pozíciu projektového manažéra v jednom z najväčších korporátov na svete v oblasti geoinformatiky. Daná spoločnosť ma naučila veľa ale po 6 rokoch som nemala kam rásť. Úzko profilované zameranie firmy ma priviedlo k podnikaniu a rozšíreniu mojich obzorov. S dvoma spoločníkmi som budovala IT firmu, čo bola obrovská skúsenosť z hľadiska vedenia firmy a získavania obchodných príležitostí a rozvíjania obchodných vzťahov. Nevýhodu som však videla v tom, že budovanie firmy je vždy pokus-omyl. Nebol vytvorený koncept a ani stratégia, ktorá by nás viedla .
V tom som dostala ponuku na podnikanie v oblasti financií, kde presne tieto prvky splnené sú. Silný obchodný partner, stabilné zázemie spoločnosti so všetkými podpornými prvkami (právne, IT, marketing, administratívne oddelenie, produktové atď.), vytvorený systém podnikania a odovzdávania vedomostí a taktiež garantovaný kariérny plán. Po zhodnotení 3 ročnej skúsenosti môžem povedať, že ma spolupráca s OVB naučila veľmi veľa z hľadiska podnikania, budovania firmy založenej na mojej digitálnej modernej vízii v konzervatívnom biznise.

O spoločnosti:
OVB stavia na viac ako 50 ročnom know-how úspešnej medzinárodnej spoločnosti. Spoločnosť vznikla v roku 1970 a je úspešne na trhu cez 50 rokov. Momentálne spoločnosť OVB pôsobí v 15 krajinách EU. Na SR pôsobí úspešne od roku 1993 a viac ako 750 spolupracovníkov pracuje s nami viac ako 10 rokov, čo je obrovská ukážka stability a silného partnera.

Ak ste dočítali až sem, tak zašlite nám na seba kontakt a poďme sa pobaviť a možnostiach spolupráce. Doprajte si aj vy ten skvelý pocit, keď je Vám klient vďačný, že ste mu pomohli a ušetrili kopu času a peňazí.

Kontakt

Kontaktná osoba: Gabriela Galikova
E-mail: poslať životopis
ID: 4396385  Dátum zverejnenia: 6.8.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac