Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci pobočky personálnej spoločnosti
TEDY SK, s.r.o.
Miesto práce
Banská Bystrica
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
september - október 2020
september - október 2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacPo úspěšnom absolvovaní skúšobnej doby navýšenie mzdy v závislosti od počtu dodaných/pridelených zamestnancov
1 000 EUR/mesiacPo úspěšnom absolvovaní skúšobnej doby navýšenie mzdy v závislosti od počtu dodaných/pridelených zamestnancov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre našu pobočku v Banskej Bystrici hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu vedúci/a pobočky. Sme mladý, dynamický tím ľudí, kde všetci robíme svoju prácu radi a s čo najlepšími výsledkami. Naša práca je uspokojiť potreby klientov v Českej republike, ktorým dodávame agentúrnych pracovníkov. Kolega na Slovensku má na starosti nábor zo Slovenska - od plánu inzercie, cez pohovory až po zaistenie prepravy do Čiech. Potrebujeme k sebe samostatného člena tímu, ktorý si vie organizovať čas a nebojí sa prichádzať s vlastnými myšlienkami a nápadmi na zlepšenie a zefektívnenie našej práce.
Od uchádzačov, ktorí sa nám ozvú očakávame prax s náborom zamestnancov, ideálne so zameraním na robotnícke profesie, komunikatívnosť, pretože hlavnou náplňou každého dňa je komunikácia s uchádzačmi – osobne, telefonicky alebo cez video hovor (zakladáme si na tom, aby sme každého uchádzača pred ponukou práce videli). Dávame k dispozícii služobné auto, takže očakávame vodičský preukaz sk. B, pre potrebu osobných návštev na úradoch, v obciach alebo pri občasných služobných cestách do Českej republiky za zvyškom tímu. A pretože by sme chceli začať spolupracovať aj s ľuďmi z Poľska, ocenili by sme znalosť poľštiny, prípadne angličtiny (komunikácia s kolegom z Poľska).
Od uchádzačov, ktorí sa nám ozvú očakávame prax s náborom zamestnancov, ideálne so zameraním na robotnícke profesie, komunikatívnosť, pretože hlavnou náplňou každého dňa je komunikácia s uchádzačmi – osobne, telefonicky alebo cez video hovor (zakladáme si na tom, aby sme každého uchádzača pred ponukou práce videli). Dávame k dispozícii služobné auto, takže očakávame vodičský preukaz sk. B, pre potrebu osobných návštev na úradoch, v obciach alebo pri občasných služobných cestách do Českej republiky za zvyškom tímu. A pretože by sme chceli začať spolupracovať aj s ľuďmi z Poľska, ocenili by sme znalosť poľštiny, prípadne angličtiny (komunikácia s kolegom z Poľska).
Zamestnanecké výhody, benefity
Občasná práca z domu je u nás možná (po predchádajúcom dohovore)
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pozíciu žiadame v prvom rade o zaslanie Vášho CV a motivačného listu. Pokiaľ nespĺňate všetky požadované predpoklady, ale myslíte si, že ste vhodný kandidát, skúste nás presvedčiť v motivačnom liste.
Po preštudovaní všetkých CV Vám dáme vedieť, či ste postúpili do ďalšieho kola. V prípade, že áno, nájdeme vhodný čas na hovor, následne video hovor a ako posledný bude osobný pohovor u nás v kancelárii v Banskej Bystrici.
Po preštudovaní všetkých CV Vám dáme vedieť, či ste postúpili do ďalšieho kola. V prípade, že áno, nájdeme vhodný čas na hovor, následne video hovor a ako posledný bude osobný pohovor u nás v kancelárii v Banskej Bystrici.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Poľský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pred 15 rokmi začal tím majiteľa Ing. Radka Svobodu, MBA svoje aktivity v oblasti audítorskej činnosti a účtovníctva, aby v roku 2020 vďaka svojej cieľavedomosti a profesionalite práve RS Investment Group zastrešovalo portfóliu niekoľkých samostatných spoločností s fungovaním na medzinárodnom trhu.
Vedenie RS Investment Group verí v budovanie kvalitných vzťahov postavených na hodnotách dôvery, profesionality a otvorenosti.
RS IG je pre Vás strategickým partnerom pre efektívnu realizáciu vašich vízií a s ohľadom na maximalizáciu obchodného potenciálu a jeho výnosov.
Práve na ľuďoch a vzťahoch sa spoločnosť RS IG zakladá najviac.
Nech už sa jedná o zaistenie ľudských zdrojov formou agentúrnej práce, zaistenie chodu výrobných celkov prostredníctvom outsourcingu alebo odborného poradenstva so znalosťami procesov a obchodných skúseností.
Filozofia „FAIR FOR ALL“ – „FÉROVO PRE VŠETKÝCH“ je potom nastavená nie len vnútri spoločnosti, ale aj v odboroch, ktorým sa jednotlivé divízie venujú.
Vedenie RS Investment Group verí v budovanie kvalitných vzťahov postavených na hodnotách dôvery, profesionality a otvorenosti.
RS IG je pre Vás strategickým partnerom pre efektívnu realizáciu vašich vízií a s ohľadom na maximalizáciu obchodného potenciálu a jeho výnosov.
Práve na ľuďoch a vzťahoch sa spoločnosť RS IG zakladá najviac.
Nech už sa jedná o zaistenie ľudských zdrojov formou agentúrnej práce, zaistenie chodu výrobných celkov prostredníctvom outsourcingu alebo odborného poradenstva so znalosťami procesov a obchodných skúseností.
Filozofia „FAIR FOR ALL“ – „FÉROVO PRE VŠETKÝCH“ je potom nastavená nie len vnútri spoločnosti, ale aj v odboroch, ktorým sa jednotlivé divízie venujú.
ID: 3964162
Dátum zverejnenia: 8.9.2020
2020-09-08
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR generalist, Personalista Spoločnosť: TEDY SK, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac