Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent - obchodný referent
TECH TRADE SK, s.r.o.
Miesto práce
Budovateľská 48, Prešov
Budovateľská 48, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
750 EUR/mesiac
750 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spoločnosť: TECH TRADE SK, s.r.o.
Mesto: Prešov
Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
Plat/mzda: 750,- EUR
Popis ponuky práce
Obchodná spoločnosť so sídlom v Prešove, prijme do hlavného pracovného pomeru asistentku obchodného riaditeľa na pozíciu asistent – obchodný referent.
Požiadavky na zamestnanca:
• vzdelanie - úplné stredoškolské s maturitou, vysokoškolské vzdelanie I. stupňa, vysokoškolské vzdelanie II. stupňa,
• znalosti na PC - Word, Excel, Outlook, internet - vysoká úroveň
• strojopis – vysoká úroveň
• jazykové znalosti - anglicky/nemecky B1 - B2,nie je podmienkou, uchádzači budú uprednostnení
• internet, e-shop, web stránky, facebook, instagram – pokročilý,
• obsluha kancelárskych zariadení a elektronickej pokladne
• vodičské oprávnenie skupiny B - aktívny vodič
• možnosť a ochota pracovať nadčas v prípade potreby
• príjemné vystupovanie, kultivovaný prejav, informačná gramotnosť, zodpovednosť, samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita a schopnosť rýchlo sa učiť nové veci
Podmienky práce:
• miesto výkonu práce Prešov
• pracovná doba 7.00 - 15.30 hod
• hlavný pracovný pomer
• pracovný pomer na dobu určitú - 12 mesiacov, po osvedčení sa, pracovný pomer na dobu neurčitú
• nástupný plat 750,- eur, po skončení skúšobnej doby plat dohodou + odmeny
• nástup možný ihneď
Pracovná činnosť:
• Administratívna a organizačná podpora nadriadeného
• vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov
• vybavovanie záležitostí v mene spoločnosti na úradoch a inštitúciách
• organizačné a logistické zabezpečovanie služobných ciest, techniky, ubytovania a pod.
• príprava výberových konaní a spracovávanie ponúk
• komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi firmy
• príprava a spracovanie podkladov pre nadriadeného
• príprava cenových ponúk, vybavovanie objednávok,
• evidencia, vyhľadávanie, triedenie, zakladanie a archivácia dokumentov
• administrácia a práca s web stránkou, e-shopom, facebookom, instagramom, príprava podkladov
• obsluha kancelárskych zariadení
• plnenie iných operatívnych úloh podľa pokynov nadriadeného
V prípade záujmu o ponúkanú pracovnú pozíciu, zasielajte prosím svoje životopisy so žiadosťou o prijatie do zamestnania na adresu [email protected] Vybraný uchádzači budú pozvaný na osobný pohovor. Uzávierka na podávanie prihlášok je 15.01.2021.
Mesto: Prešov
Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
Plat/mzda: 750,- EUR
Popis ponuky práce
Obchodná spoločnosť so sídlom v Prešove, prijme do hlavného pracovného pomeru asistentku obchodného riaditeľa na pozíciu asistent – obchodný referent.
Požiadavky na zamestnanca:
• vzdelanie - úplné stredoškolské s maturitou, vysokoškolské vzdelanie I. stupňa, vysokoškolské vzdelanie II. stupňa,
• znalosti na PC - Word, Excel, Outlook, internet - vysoká úroveň
• strojopis – vysoká úroveň
• jazykové znalosti - anglicky/nemecky B1 - B2,nie je podmienkou, uchádzači budú uprednostnení
• internet, e-shop, web stránky, facebook, instagram – pokročilý,
• obsluha kancelárskych zariadení a elektronickej pokladne
• vodičské oprávnenie skupiny B - aktívny vodič
• možnosť a ochota pracovať nadčas v prípade potreby
• príjemné vystupovanie, kultivovaný prejav, informačná gramotnosť, zodpovednosť, samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita a schopnosť rýchlo sa učiť nové veci
Podmienky práce:
• miesto výkonu práce Prešov
• pracovná doba 7.00 - 15.30 hod
• hlavný pracovný pomer
• pracovný pomer na dobu určitú - 12 mesiacov, po osvedčení sa, pracovný pomer na dobu neurčitú
• nástupný plat 750,- eur, po skončení skúšobnej doby plat dohodou + odmeny
• nástup možný ihneď
Pracovná činnosť:
• Administratívna a organizačná podpora nadriadeného
• vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov
• vybavovanie záležitostí v mene spoločnosti na úradoch a inštitúciách
• organizačné a logistické zabezpečovanie služobných ciest, techniky, ubytovania a pod.
• príprava výberových konaní a spracovávanie ponúk
• komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi firmy
• príprava a spracovanie podkladov pre nadriadeného
• príprava cenových ponúk, vybavovanie objednávok,
• evidencia, vyhľadávanie, triedenie, zakladanie a archivácia dokumentov
• administrácia a práca s web stránkou, e-shopom, facebookom, instagramom, príprava podkladov
• obsluha kancelárskych zariadení
• plnenie iných operatívnych úloh podľa pokynov nadriadeného
V prípade záujmu o ponúkanú pracovnú pozíciu, zasielajte prosím svoje životopisy so žiadosťou o prijatie do zamestnania na adresu [email protected] Vybraný uchádzači budú pozvaný na osobný pohovor. Uzávierka na podávanie prihlášok je 15.01.2021.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
Asistent - obchodný referent
1
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatnosť, komunikatívnosť, kultivovaný písomný prejav, motivovanie ľudí, organizovanie a plánovanie, práce, prezentovanie, osobný rozvoj, pružnosť v myslení, tímová práca,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť, maloobchod - veľkoobchod s priemyselným tovarom
Adresa spoločnosti
ID: 4015984
Dátum zverejnenia: 4.1.2021
2021-01-04
Lokalita: Prešov Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Sekretárka Spoločnosť: TECH TRADE SK, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 750 EUR/mesiac