Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný referent kontrolingu, personalistiky a miezd
TBB, a. s.
Miesto práce
Partizánska cesta 59, 974 01 Banská Bystrica
Partizánska cesta 59, 974 01 Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
983 EUR/mesiac+ variabilné zložky mzdy, ročná odmena. Výsledná mzda bude závisieť od skúseností a kvalifikácie uchádzača. Bližšie informácie o odmeňovacom systéme poskytneme pri osobnom pohovore.
983 EUR/mesiac+ variabilné zložky mzdy, ročná odmena. Výsledná mzda bude závisieť od skúseností a kvalifikácie uchádzača. Bližšie informácie o odmeňovacom systéme poskytneme pri osobnom pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- kumulovaná pracovná pozícia
- kontroling a analýza nákladov,
- príprava pravidelných mesačných, štvrťročných a ročných reportov,
- správa pohľadávok, vrátane plánovania cash-flow s následným sledovaním úhrad,
- zabezpečenie poradenstva v dokumentačnej oblasti (vo vzťahu k bankám, poisťovniam, leasingovým spoločnostiam a pod.),
- personálna agenda - základné činnosti spojené s výberom, nástupom a výstupom zamestnancov,
- zabezpečovanie lekárskych prehliadok a školení
- pomoc pri spracovaní a vedení mzdovej agendy,
- komunikácia so zdravotnými poisťovňami, sociálnou poisťovňou, daňovým úradom a ďalšími relevantnými inštitúciami,
- pomoc pri spracovaní ročného zúčtovania dane z príjmu a zúčtovaní výsledkov ročného zúčtovania zdravotného poistenia pre zamestnancov,
- kontroling a analýza nákladov,
- príprava pravidelných mesačných, štvrťročných a ročných reportov,
- správa pohľadávok, vrátane plánovania cash-flow s následným sledovaním úhrad,
- zabezpečenie poradenstva v dokumentačnej oblasti (vo vzťahu k bankám, poisťovniam, leasingovým spoločnostiam a pod.),
- personálna agenda - základné činnosti spojené s výberom, nástupom a výstupom zamestnancov,
- zabezpečovanie lekárskych prehliadok a školení
- pomoc pri spracovaní a vedení mzdovej agendy,
- komunikácia so zdravotnými poisťovňami, sociálnou poisťovňou, daňovým úradom a ďalšími relevantnými inštitúciami,
- pomoc pri spracovaní ročného zúčtovania dane z príjmu a zúčtovaní výsledkov ročného zúčtovania zdravotného poistenia pre zamestnancov,
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti,
- moderné pracovné prostredie,
- možnosť sprostredkovania ubytovania za výhodných podmienok,
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie,
- nadštandardná zdravotná starostlivosť,
- ambulantná kúpeľná liečba,
- odmeny pri životných a pracovných jubileách,
- odmena za zlepšovacie návrhy,
- návšteva kultúrnych podujatí,
- využívanie karty Multisport
- moderné pracovné prostredie,
- možnosť sprostredkovania ubytovania za výhodných podmienok,
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie,
- nadštandardná zdravotná starostlivosť,
- ambulantná kúpeľná liečba,
- odmeny pri životných a pracovných jubileách,
- odmena za zlepšovacie návrhy,
- návšteva kultúrnych podujatí,
- využívanie karty Multisport
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu zašlite svoj profesijný životopis a žiadosť o zamestnanie na kontaktný e-mail. Do predmetu e-mailu prosím uveďte - Profesia. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ostatným uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia, účtovníctvo, kontroling
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť,
- dôslednosť, precíznosť,
- komunikatívnosť,
- základné znalosti z personalistiky výhodou,
- znalosť cudzích jazykov výhodou
- dôslednosť, precíznosť,
- komunikatívnosť,
- základné znalosti z personalistiky výhodou,
- znalosť cudzích jazykov výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Kompletný tlačový servis.
Moderný tlačiarenský podnik so zabehnutou výrobou a vysokým podielom exportu.
Moderný tlačiarenský podnik so zabehnutou výrobou a vysokým podielom exportu.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4684129
Dátum zverejnenia: 3.5.2024
2024-05-03
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Finančný analytik, Personalista Spoločnosť: TBB, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 983 EUR/mesiac