Logo TBAU, s. r. o.

Office asistentka - Administratívny pracovník

TBAU, s. r. o.

Miesto práce
Kragujevská 1, Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac✤ Finálna výška mzdy závisí od skúsenosti uchádzača.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme pravú ruku pre vedenie spoločnosti; zodpovednú, lojálnu a diskrétnu asistentku, ktorej víziou je dlhodobá spolupráca a sebarozvoj v jednej spoločnosti, ktorá dokáže organizačne pokryť všetky úlohy a zodpovednosti, ktoré jej budú pridelené v oblasti administratívy. 

Hlavnou náplňou práce bude: 

✤ podpora oddelenia ľudských zdrojov (prideľovanie OOPP, zverených predmetov,...)

✤ príprava podkladov na úhrady faktúr - spolupráca s účtovníčkou spoločnosti a vedením spoločnosti

✤ kontrola čerpaní za jednotlivé projekty a ich evidencia

✤ evidencia a sledovanie objednávok​

✤ kontrola a prehľad o stave faktúr - zabezpečenie odsúhlasenia príslušným vedúcim zamestnancom 

✤ vedenie a evidencia personálnych dokladov v listinnej a elektronickej forme

✤ profesionálny príjem a starostlivosť o návštevy spoločnosti

✤ aktívna spolupráca so všetkými internými oddeleniami spoločnosti

✤ správa kancelárskych priestorov (zabezpečenie občerstvenia, kancelárskych potrieb a pod.)

✤ evidencia ubytovania

✤ správa vozového parku - zabezpečenie servisov v požadovaných intervaloch, prideľovanie vozidiel, kontrola stavu vozidiel 

✤ plnenie ďalších pokynov smerujúcich zo strany vedenia spoločnosti 


Zamestnanecké výhody, benefity

✤ odborné vzdelávanie, školenia

✤ káva, čaj a pitný režim na pracovisku

✤ kompletné pracovné vybavenie - mobilný telefón, vrátane tel. čísla, notebook 

✤ práca v stabilnej spoločnosti 


Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Všetky životopisy dôkladne posúdime, avšak vopred Vás informujeme, že na osobný pohovor budú pozvaní len kandidáti s najväčšou perspektívou pre prácu v našej spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, manažment

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Ekonomika - Základy
KROS Omega - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Asistentka vedenia spoločnosti je prvým kontaktom spoločnosti s verejnosťou; od kolegov cez úrady a potencionálnych obchodných partnerov. Je nesporné, že práve tento človek vytvára prvotný dojem a obraz o spoločnosti; medzi základné a nevyhnutné osobnostné predpoklady patrí najmä: 

✤ príjemné a diplomatické vystupovanie

✤ slušnosť, taktnosť 

✤ zmysel pre organizáciu a poriadok 

✤ úcta k firemným hodnotám

✤ umenie jednať s ľuďmi

✤ komunikačné schopnosti

✤ trpezlivosť 

✤ diskrétnosť 

✤ flexibilita 

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dynamická spoločnosť s víziou rastu a inovácií

Sme mladá a dynamická spoločnosť, ktorá si zakladá na neustálom zlepšovaní interných procesov, efektívnej organizácii a inovatívnych riešeniach v stavebníctve.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 5078792  Dátum zverejnenia: 16.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac