Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Projektový referent do nášho tímu
TBAU, s. r. o.
Miesto práce
Kragujevská, Žilina
Kragujevská, Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiac+ Variabilná odmena
Od 1 000 EUR/mesiac+ Variabilná odmena
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Kvalitná práca, odbornosť a vášeň pre stavebníctvo sú hodnoty, ktoré reprezentujú našu spoločnosť. Pôsobíme v stavebnom sektore a na medzinárodných projektoch v Nemecku. Náš projektový manažér hľadá k sebe osobnosť, ktorá sa nebojí výziev a komunikácia v nemeckom jazyku nebude pre ňu problém.
Budeš pilierom, ktorý zastreší všetky administratívne časti projektu, komunikáciu so zákazníkmi, a silnou podporou svojim kolegom na pracovisku. Do všetkého ťa zaučíme, ukážeme, ako si to predstavujeme a uvítame vylepšenia. Budeš mať na starosti vyhľadávanie nových zákazníkov a starostlivosť o súčasných. Získavanie nových pracovníkov na stavby, ich zaškolenie a predstavenie firemnej kultúry. Spracovanie dochádzky a podkladov na mzdy pre mzdové oddelenie.
Očakávame, že:
Budeš podporou pre náš tím pracujúci „vonku“, ale aj „vnútri“ firmy a rovnako aj pre našich zákazníkov.
Po zaučení budeš mať absolútny prehľad o spracovaní projektov a personálnych potrebách firmy.
Budeš k našim zákazníkom a kolegom v komunikácii ústretová/vý, ľudská/ký a milá/lý.
Služobné cesty v zahraničí uvítaš ako benefit.
Spoločne budeme budovať dobré meno firmy.
Koho hľadáme?
Samostatnú jednotku, ktorá sa nebojí rôznych druhov administratívnych úloh, má pozitívny prístup k práci a vie si veci veľmi dobre naplánovať.
Vie si určiť priority a pracovať efektívne a dôsledne.
Jej silná stránka je komunikácia a výzvy v práci ju motivujú dosiahnuť úspech.
Verí si v komunikácii v nemeckom jazyku.
Ak sa teda nebojíš výziev a komunikácia v nemeckom jazyku nie je pre teba problém, zašli nám životopis. Do správy nám, prosím, odpovedz na otázku: Čo znamená pre teba konštruktívna komunikácia?
Budeš pilierom, ktorý zastreší všetky administratívne časti projektu, komunikáciu so zákazníkmi, a silnou podporou svojim kolegom na pracovisku. Do všetkého ťa zaučíme, ukážeme, ako si to predstavujeme a uvítame vylepšenia. Budeš mať na starosti vyhľadávanie nových zákazníkov a starostlivosť o súčasných. Získavanie nových pracovníkov na stavby, ich zaškolenie a predstavenie firemnej kultúry. Spracovanie dochádzky a podkladov na mzdy pre mzdové oddelenie.
Očakávame, že:
Budeš podporou pre náš tím pracujúci „vonku“, ale aj „vnútri“ firmy a rovnako aj pre našich zákazníkov.
Po zaučení budeš mať absolútny prehľad o spracovaní projektov a personálnych potrebách firmy.
Budeš k našim zákazníkom a kolegom v komunikácii ústretová/vý, ľudská/ký a milá/lý.
Služobné cesty v zahraničí uvítaš ako benefit.
Spoločne budeme budovať dobré meno firmy.
Koho hľadáme?
Samostatnú jednotku, ktorá sa nebojí rôznych druhov administratívnych úloh, má pozitívny prístup k práci a vie si veci veľmi dobre naplánovať.
Vie si určiť priority a pracovať efektívne a dôsledne.
Jej silná stránka je komunikácia a výzvy v práci ju motivujú dosiahnuť úspech.
Verí si v komunikácii v nemeckom jazyku.
Ak sa teda nebojíš výziev a komunikácia v nemeckom jazyku nie je pre teba problém, zašli nám životopis. Do správy nám, prosím, odpovedz na otázku: Čo znamená pre teba konštruktívna komunikácia?
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame ti:
- prácu v spoločnosti s veľkým potenciálom na rast do budúcnosti
- priestor na vlastnú realizáciu
- profesionálny rozvoj a kariérny rast
- program výučby cudzieho jazyka hradený zamestnávateľom
- pružný pracovný čas a možnosť home office po zaškolení
- prácu v spoločnosti s veľkým potenciálom na rast do budúcnosti
- priestor na vlastnú realizáciu
- profesionálny rozvoj a kariérny rast
- program výučby cudzieho jazyka hradený zamestnávateľom
- pružný pracovný čas a možnosť home office po zaškolení
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu prosíme o zaslanie Vášho životopis. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
administratíva, stavebníctvo, technické zameranie
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Sociálne siete - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Sociálne siete - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V spoločnosti TBAU kladieme dôraz najmä na zvyšovanie odbornosti našich pracovníkov, aby sme mohli poskytovať tie najkvalitnejšie služby. S naším stabilným a odborným tímom sa špecializujeme na realizáciu komplexnej hrubej stavby a výstavbu monolitickej železobetónovej architektúry.
Zameriavame sa najmä na výstavbu bytových a rodinných domov, administratívnych a polyfunkčných budov a priemyselnú výstavbu.
Zameriavame sa najmä na výstavbu bytových a rodinných domov, administratívnych a polyfunkčných budov a priemyselnú výstavbu.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4014918
Dátum zverejnenia: 4.3.2021
2021-03-04
lokalita: Žilina Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný manažér, Office manager, Personalista, Personálny manažér Spoločnosť: TBAU, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac