Asistentka

Miesto práce
Štefánikova 887/53, 058 01 Poprad, okres Poprad
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Poslať životopis

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Asistentka zabezpečuje a vykonáva všetky práce/úlohy pre plynulý chod kancelárie riaditeľa.
Hlavnou pracovnou náplňou uvedenej pozície je:
- Zabezpečovanie základných administratívnych činností úseku.
- Prijímanie a evidovanie prijatej a odoslanej pošty úseku.
- Zodpovedať za spracovanie a správnosť personálnej agendy úseku.
- Sledovanie čerpania fondu odmien vedúceho a fondu cieľových odmien úseku.
- Sledovanie a vyhodnocovanie skutočných prevádzkových nákladov úseku a ich optimalizácia na úroveň neprekročenia voči plánovaným nákladom.
- Zodpovedať za prijatú peňažnú hotovosť.
- Vybavovať náležitostí služobných ciest a kontrolovať vyúčtovania cestovných náhrad pre riaditeľa a zamestnancov úseku.
- Kontrola domácich i zahraničných cestovných príkazov za celú spoločnosť.
- Účtovanie domácich cestovnych príkazov v systéme SAP.
- Sledovanie a kontrola cestovných príkazov v systéme ATOS – vyúčtovanie v bezpapierovej forme.
- Predkladať písomnosti na podpis a schválenie.
- Archivovanie dokumentácie úseku.
- Uplatňovať požiadavky na kancelársky materiál, ochranné a čistiace prostriedky, občerstvenie a ďalších predmetov a služieb pre potreby úseku a sledovať ich vybavenie, objednávať a evidovať IM, DHIM.
- Zodpovedať za zverený inventárny majetok a inventarizáciu majetku úseku.
- Organizovanie stretnutí, vedenie a koordinovanie kalendára riaditeľa.
- Organizovanie porád úseku a spracovanie zápisov z porád.
- Sledovanie plnenia úloh pridelených riaditeľom úseku.
- Sledovanie predplatného – denníkov, týždenníkov i mesačníkov.
- Evidencia poistení – majetok, poistenie zodpovednosti za škodu, povinne zmluvné poistenie, havaríjne poistenie, poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania – vozičkári, poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri poskytovaní zdravotnej starostlivosti.
- Nahlasovanie poistných údalosti do poisťovne a zasielanie potrebných dokumentov k ukončeniu likvidácie.
- Mesačná evidenica cestovného poistenia a zasielanie štvrťročného vyhodnotenia do poisťovne.
- Spracovanie mesačnej evidencie najazdených služobných a súkromných KM.
- Spracovanie podkladov pre fakturáciu poradenstva.
- Spracovanie podkladov na 5S – implementáciu a následná publikácia na intranete.

Zamestnanecké výhody, benefity

Spoločnosť v rámci starostlivosti o zdravie zamestnancov a ich stabilizáciu ponúka:
- prácu v stabilnej a perspektívnej spoločnosti,
- dovolenkovú a vianočnú odmenu,
- možnosť ďalšieho kariérneho rastu,
- školenia, vrátane jazykových kurzov,
- zabezpečené stravovanie pre zamestnancov priamo v areáli spoločnosti,
- doplnkové dôchodkové sporenie,
- palivovú kartu,
- poukážky na relax 2x do roka,
- vstup do fitness za 10% cenu,
- spoločnosť organizuje pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov spoločné zaujímavé podujatia,
- spoločnosť ponúka v rámci benefitov aj množstvo ďalších zliav v regióne.

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, pošlite žiadosť so štruktúrovaným životopisom a súhlasom so spracovaním osobných údajov na nižšie uvedenú kontaktnú adresu. Do predmetu správy uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem. Vybraní uchádzači budú pozvaní na výberový pohovor telefonicky resp. e-mailom, preto prosíme uviesť kontaktné telefónne číslo, prípadne e-mailovú adresu. Ostatným, ktorí nebudú kontaktovaní ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Ruský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Pokročilý
Personalistika - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Pokročilý
SAP - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kandidát musí spĺňať nasledujúce kritéria:
- aktívna znalosť AJ alebo NJ - podmienkou
- prax v ekonomickej alebo personálnej oblasti minimálne 2 roky
- znalosť obchodnej korešpondencie,
- organizačné schopnosti, komunikačné schopnosti, zodpovednosť, precíznosť, logické myslenie, spoľahlivosť, flexibilita, diskrétnosť
- znalosť spoločenskej a obchodnej etikety

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

✓ Patríme k TOP 10 firmám so slovenským kapitálom.
✓ Získali sme ocenenia Strojársky výrobok roka 2015, 2016, 2017, 2018.
✓ Sme jedným z najväčších a najvýznamnejších zamestnávateľov v regióne.
✓ Ponúkame unikátne riešenia nákladných železničných vagónov, ktoré sú vyvinuté a vyrobené na základe požiadaviek našich zákazníkov.
✓ Spoločnosť TATRAVAGÓNKA a.s. predstavuje „vlajkovú loď“ skupiny, ktorá je etablovaná nielen na Slovensku, ale aj v piatich krajinách Európy.
✓ Sme TRENDSETTERMI v rámci nákladnej železničnej prepravy.
__________________________________________

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Poslať životopis
ID: 3157223  Dátum zverejnenia: 11.8.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou