SLA manažér

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiacV tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 1700 € brutto pri plnom úväzku.

Informácie o pracovnom mieste

Aké výzvy vás u nás čakajú?


• Baví Ťa pestrá práca s novými technológiami a aplikáciami?
• Láka Ťa pracovať v dynamickom prostredí a máš chuť vedieť ako to chodí v banke?
• Chceš zužitkovať svoje skúsenosti?
• Máš chuť sa neustále zlepšovať?
• Baví ťa pracovať s ľuďmi?
• Vieš počúvať a vnímať potreby druhých, ale aj vhodne prejaviť svoj názor?
• Patrí medzi tvoje vlastnosti úprimnosť, náročnosť, vzájomný rešpekt a úcta?
• Láka ťa rozmanitá práca a vieš si ju dobre zorganizovať?
• Tak máš príležitosť pracovať práve s nami!
• A kto sme my?
• Sme tím ľudí, ktorí Ti poskytnú potrebnú podporu. Tímovú prácu a spoločnú orientáciu na výsledky máme v DNA. Nebudeš mať núdzu o komplexitu a rôznorodosť úloh, ale aj o fungovanie v tíme ľudí nielen čistých IT (interných aj externých), ale aj biznis. Spoznáš široké spektrum nových ľudí a priateľskú (ale náročnú) pracovnú atmosféru. Naše bezproblémové operatívne fungovanie bude aj Tvojou prioritou.
• Budeš súčasťou tímu, ktorý pomáha pri zavádzaní inovácií, pracuje s modernými technológiami a aktívne sa zúčastňuje na realizácii atraktívnych projektov v rámci banky. Sledujeme a udržujeme kvalitu prevádzkovaných služieb dôležitých pre interných užívateľov banky ako aj klientov. Zažiješ aktívnu spoluprácu s ďalšími tímami podieľajúcimi sa na tvorbe a prevádzke riešení. Aká bude tvoja náplň práce:
• Budeš primárnym kontaktom medzi bankou a dodávateľom zverených IT Služieb
• Zabezpečovať komunikáciu zmien cez rôzne oddelenia banky
• Zodpovednosť za aktualizáciu zmluvnej dokumentácie k SLA danej IT služby
• Pravidelné sledovanie zmluvne dohodnutých SLA parametrov
• Reporting kvality služby na relevantný management banky
•  Súčinnosť pri auditoch služby a následných implementácii nápravných opatrení
• Koordinácia riešenia kritických incidentov/výpadkov IT služby
• Zodpovednosť za dodanie drobných zmien IT Služby
• Identifikácia problémov a rizík, navrhovanie riešení, prijímanie nápravných opatrení a ich realizácia

Čo vám ponúkame?


• Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• Atraktívne kariérne príležitosti
• Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• Práca so skúsenými lídrami
• Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• Príspevok na zdravotnú starostlivosť
• Príspevok na DDS
• Dovolenka PLUS

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Aký je ideálny kandidát?

Aké zručnosti a skúsenosti potrebuješ, aby si to s nami zvládol/la?
• Skúsenosti na podobnej pracovnej pozícií sú výhodou
• Komunikatívnosť a analytický pohľad na riešenie problémov
• Vedieť aktívne komunikovať v anglickom jazyku
• Ďalšie vlastnosti: spoľahlivosť, trpezlivosť, dôslednosť, samostatnosť a tímovosť
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

Online dotazník
ID: 4565767  Dátum zverejnenia: 23.5.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac