Aplikačný špecialista prevádzkových aplikácií v Prešove

Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacV tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 1500 € brutto pri plnom úväzku.

Informácie o pracovnom mieste

Aké výzvy vás u nás čakajú?


• Baví Ťa pestrá práca s novými technológiami a aplikáciami?
• Láka Ťa pracovať v dynamickom prostredí a máš chuť vedieť ako to chodí v banke?
• Chceš zužitkovať svoje skúsenosti alebo tvoja kariéra iba začína?
• Máš chuť sa neustále zlepšovať?
• Baví ťa analyzovať a riešiť problémy?
• Vieš počúvať a vnímať potreby druhých, ale aj vhodne prejaviť svoj názor?
• Patrí medzi tvoje vlastnosti úprimnosť, náročnosť, vzájomný rešpekt a úcta?
• Baví ta optimalizovať fungovanie aplikácií/procesov a prichádzať s novými nápadmi ako ich zefektívniť?
• Tak máš príležitosť pracovať práve s nami!
• A kto sme my?
• Sme tím Aplikačných, Systémových špecialistov, ľudí ktorí Ti poskytnú potrebnú podporu. Tímovú prácu a spoločnú orientáciu na výsledky máme v DNA. Nebudeš mať núdzu o komplexitu a rôznorodosť úloh, ale aj o fungovanie v tíme ľudí nielen čistých IT (interných aj externých), ale aj biznis. Spoznáš široké spektrum nových ľudí a priateľskú (ale náročnú) pracovnú atmosféru. Naše bezproblémové operatívne fungovanie bude aj Tvojou prioritou.
• Budeš súčasťou tímu, ktorý pomáha pri zavádzaní inovácií, pracuje s modernými technológiami a aktívne sa zúčastňuje na realizácii atraktívnych projektov v rámci banky. Sledujeme a udržujeme kvalitu prevádzkovaných aplikácii (napr. Internet Banking, Mobilná aplikácia, Open Banking) a služieb dôležitých pre interných užívateľov banky ako aj klientov. Zažiješ aktívnu spoluprácu s ďalšími tímami podieľajúcimi sa na tvorbe a prevádzke riešení. Fungujeme aj vzdialene na Home Office.
• Aká bude tvoja náplň práce:
• Administrácia, konfigurácia a optimalizácia prevádzky zverených IT aplikácií
• Správa (Prevádzka, Monitoring, Maintenance, Patch, Upgrade) aplikačných serverov
• Poskytovanie technickej podpory pre zverené aplikácie na L2 úrovni
• Spolupráca pri identifikácii a riešení incidentov, problémov a servisných požiadaviek s ostatnými zložkami spoločnosti (Service Desk, Infraštruktúra, Agilné vývojové tímy, Business tímy)
• Úzka spolupráca s oddelením aplikačného vývoja, externými dodávateľmi, prevádzkovými tímami a riadiacim tímom
• Spolupráca pri návrhu a implementácií automatizácie riešení (príprave prostredí a inštalácií cez DevOps)
• Identifikovanie neefektívnych prevádzkových činností
• Učenie sa a zbieranie nových technológií a nástrojov do firmy pre rast agilného vývoja
• Spolupráca na vzdelávacích aktivitách, mentoring a zdieľanie znalostí v tíme

Čo vám ponúkame?


• Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• Zmluva na dobu neurčitú
• Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• Atraktívne kariérne príležitosti
• Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• Práca so skúsenými lídrami
• Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• Motivačné ohodnotenie
• Dni Zdravia
• Bezplatná psychologická podpora 24/7
• Príspevok na DDS

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Aký je ideálny kandidát?


• Základná znalosť Aplikačných serverov typu Apache, Tomcat, JBoss EAP
• Základná znalosť a skúsenosť s prácou a skriptovaním v UNIX/Linux/Solaris prostredí
• Základná znalosti Web Servisov a SOA architektúry
• Základné znalosti práce s SQL nad databázou Oracle, PostgreSQL
• Skúseností s monitorovacími nástrojmi sú výhodou (napr.Splunk, Dynatrace, Nagios ....)
• Skúsenosť s kontajnerovou platformou RedHat OpenShift a prevádzkovaním aplikácií na tejto technológií sú výhodou
• Skúsenosť s Cloudovými službami AWS sú výhodou
• Skúsenosti na podobnej pracovnej pozícií sú výhodou
• Výhodou je znalosť ITSM procesov a ITIL
• Komunikatívnosť a „ťah na bránku” pri riešení prevádzkových problémov
• Vedieť sa dohovoriť v anglickom jazyku pri riešení úlohy, problému
• Ďalšie vlastnosti: Spoľahlivosť, Dôslednosť, Flexibilnosť a schopnosť pracovať v tíme
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

Online dotazník
ID: 4526259  Dátum zverejnenia: 24.3.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac