Operátor IS (IT Help Desk)

Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
950 EUR/mesiacV tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 950 € brutto pri plnom úväzku.

Informácie o pracovnom mieste

Aké výzvy vás u nás čakajú?


• Baví Ťa IT? 
• Baví Ťa pestrá práca s novými technológiami a aplikáciami? 
• Baví Ťa analyzovať rôznorodé technické problémy a hľadať ich riešenie? 
• Máš chuť sa neustále zlepšovať a získavať nové poznatky? 
• Baví Ťa komunikovať s ľuďmi písomne aj telefonicky? 
• Máš schopnosť komunikovať s pokojom a rozvahou? 
• Vieš vysvetliť prečo nejde počítač aj svojim rodičom? 
• Láka Ťa pracovať v mladom kolektíve a priateľskom prostredí? 
• Vieš pracovať aj samostatne a vyhovuje ti príležitostne pracovať aj z domu? 
• Vieš počúvať a vnímať potreby druhých, ale aj vhodne prejaviť svoj názor? 
• Patrí medzi tvoje vlastnosti úprimnosť, náročnosť, vzájomný rešpekt a úcta? 
• Tak máš príležitosť pracovať práve s nami! 
• Kto sme my? 
• Sme tím, ktorí sa nezastaví pred žiadnou výzvou. Každý z nás rád pracuje samostatne, ale pri mnohých problémoch sa spoločne radíme ako čo najrýchlejšie pomôcť zamestnancovi vyriešiť jeho technický problém. Dôležité sú teda pre nás nie len IT znalosti, ale aj tímová spolupráca, otvorenosť a komunikatívnosť. Tímová kultúra je založená na priateľskej a neformálnej atmosfére. 
• Chceš sa k nám pridať? 
• Budeš súčasťou tímu, ktorý poskytuje IT support pre všetkých zamestnancov Tatra Banka Group. Táto pozícia je skvelým štartovacím mostíkom pre tých, ktorí chcú spoznať ako funguje IT v banke a hľadajú miesto, na ktorom sa môžu neustále rozvíjať. To, kam sa chceš rozvíjať a kariérne posunúť, bude len a len na Tebe a Tvojich schopnostiach. Pracovník nášho IT Help Desku by mal mať proaktívny prístup, radosť z riešenia problémov, snahu neustále sa učiť nové veci a zlepšovať svoje IT zručnosti.  
• Každý náš deň je iný, nudiť sa rozhodne nebudeš. Technické problémy nám užívatelia hlásia prostredníctvom chatu. Chatov Ti môže prísť aj osem naraz, čo urobíš v takom prípade? Nie je čas na kávičku, treba si vyhrnúť rukávy a správne prioritizovať jednotlivé problémy. Je dôležitejšie rýchlo zaevidovať a riešiť výpadok Internet Bankingu alebo vyresetovať zamestnancovi heslo k výplatným páskam? Takéto otázky si musíš klásť 

Čo vám ponúkame?


• Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• Atraktívne kariérne príležitosti
• Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• Práca so skúsenými lídrami
• Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• Príspevok na zdravotnú starostlivosť
• Príspevok na DDS
• Dovolenka PLUS

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Aký je ideálny kandidát?


• praktické skúsenosti v IT supporte (troubleshooting MS Windows)
• pokročilé znalosti práce s PC, MS Windows
• anglický jazyk - schopnosť komunikovať
• komunikatívnosť, samostatnosť a proaktívny prístup
• analytické myslenie, orientácia na riešenie problémov
• ústretovosť, ochota pomáhať ostatným zamestnancom
• odolnosť voči stresu, trpezlivosť, flexibilita
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

Online dotazník
ID: 4440717  Dátum zverejnenia: 7.10.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 950 EUR/mesiac