Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka riaditeľa odboru IT vývoja
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacV tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 1000€ brutto pri plnom úväzku.
Informácie o pracovnom mieste
Aké výzvy vás u nás čakajú?
• Vašou úlohou bude komplexná administratívna podpora riaditeľa odboru IT vývoja:
• organizovanie pracovného kalendára, stretnutí a mítingov nadriadeného
• zodpovednosť za organizáciu sekretariátu a koordináciu činnosti medzi útvarmi
• rozdeľovanie a zaradzovanie externej a internej korešpondencie
• zabezpečenie služobných ciest
• organizovanie porád a zabezpečovanie občerstvenia
• zápisy zo stretnutí
• príprava prezentácií, a podkladov k stretnutiam
• telefonická a osobná komunikácia so spolupracujúcimi útvarmi
• koordinácia nástupov nových zamestnancov
• zabezpečenie kancelárskeho materiálu
• spolupráca s inými súvisiacimi útvarmi
• iné denné úlohy pridelené nadriadeným a vedúcimi oddelení
Čo vám ponúkame?
• Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• Atraktívne kariérne príležitosti
• Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• Možnost rotácií v rámcí RB Group
• Práca so skúsenými lídrami
• Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• Motivačné ohodnotenie
• Príspevok na DDS
• Flexibilný pracovný čas
• Dni voľna navyše s programom Dovolenka PLUS
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Aký je ideálny kandidát?
• skúsenosť s podobnou pozíciou výhodou
• znalosť AJ na pokročilej úrovni (slovom aj písmom)
• organizačné a koordinačné schopnosti
• kvalitný time management
• prioritizácia
• pokročilá práca s MS Office
• vodičský preukaz sk. B (aktívny vodič)
• samostatnosť, proaktívny prístup
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Online dotazník
Online dotazník
ID: 4439822
Dátum zverejnenia: 3.11.2022
2022-11-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Tatra banka, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac