Reportingový špecialista firemného bankovníctva

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 1050 € brutto pri plnom úväzku.

Informácie o pracovnom mieste

Aké výzvy vás u nás čakajú?


• Na pozícii Reporting špecialista v Tatra banke budeš súčasťou nášho teamu korporátneho bankovníctva.
• Tatra banka je dlhodobo najúspešnejšou korporátnou bankou na Slovensku. Chceš vedieť, čo sa skrýva za jej úspechom vo firemnom biznise? Bavilo by ťa komunikovať s kolegami priamo z biznisu, poskytovať im podporu pri ich obchodných aktivitách a následne vyhodnocovať ich úspešnosť? Bavia ťa čísla? Rád/rada pracuješ s tabuľkami (napr. Excel) a dátami a každá ďalšia technológia na spracovanie údajov je pre teba výzvou? Chceš sa rozvíjať a začať pracovať na svojom profesnom raste? Ak áno, pozícia Reporting špecialista môže byť pre teba vstupenkou do biznis analytického sveta.
• Reporting špecialista je pozícia na Oddelení podpory predaja firemného obchodu. Oddelenie sa zaoberá dátovou a analytickou podporou pracovníkov firemných segmentov. Denná práca pozostáva zo spracovania a spájania dátových zdrojov na prípravu reportov s cieľom zistiť a vysvetliť rôzne ukazovatele a obchodné výsledky.
• Veľkým lákadlom je aj spolupráca pri automatizácii reportov. Táto aktivita poskytuje široký priestor na uplatnenie vlastnej kreativity. Pri práci sa naučíš používať nástroje ako Access, Cognos, MSSQL, Power BI, SharePoint atď.
• Súčasťou pracovnej náplne sú aj diskusie s pracovníkmi nie len firemného biznisu, ale aj ostatných útvarov banky. V prípade, že je Tvoja znalosť Excelu na solídnej úrovni, nemáš so základnou angličtinou problémy, máš chuť sa naučiť nové veci a zaradiť sa do mladého dynamického kolektívu, neváhaj sa k nám pridať. A pokiaľ máš navyše aj základy Oracle SQL a Access si práve ten, koho hľadáme.

Čo vám ponúkame?


• Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• Možnosť stať sa akcionárom banky
• Príspevok na zdravotnú starostlivosť
• Príspevok na DDS
• Dovolenka PLUS

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Aký je ideálny kandidát?


• Znalosť práce s MS excel, MS access, PowerPoint
• Anglický jazyk na aktívnej úrovni.
• Silné analytické a logické myslenie, schopnosť spájať súvislosti a pochopiť komplexnejšiu úlohu.
• Odolnosť a trpezlivosť
• Precíznosť, dôslednosť so zmyslom pre detail
• Koordinačné a organizačné zručnosti
• Schopnosť komunikovať s interným klientom
• Trpezlivosť a orientácia na klienta
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

Online dotazník
ID: 4214912  Dátum zverejnenia: 2.12.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 1050 € brutto pri plnom úväzku.