Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista customer experience
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 1800 € brutto pri plnom úväzku.
Informácie o pracovnom mieste
Aké výzvy vás u nás čakajú?
• Zabezpečuje napĺňanie stratégie banky v oblasti kvality služieb a spokojnosti klientov.
• Reporting, meranie a analýza kvalitatívnych ukazovateľov vo vybraných distribučných kanáloch.
• Zber a analýza hlasu externého klienta v oblasti strategických produktov a procesov, pochopenie klienta / spätnej väzby.
• Analýza procesov zameraná na zvyšovanie dodávanej kvality externému klientovi.
• Systematický zber spätnej väzby – vyžiadanej aj nevyžiadanej, research (kvalitatívny, kvantitatívny).
• Analýza odchýliek v existujúcom procese a nasadzovanie konkrétnych opatrení na ich znižovanie.
• Participácia na zmenách / projektoch z pohľadu dodávanej kvality externému klientovi, nastavenie architektúry meraní a KPIs.
• Riadenie zmien smerujúcich k zvyšovaniu kvality služieb a spokojnosti klientov, customer journeys, customer experience culture.
• Na základe získaných informácií z prieskumov navrhnúť a zrealizovať zmeny, ktoré budú mať pozitívny dopad na dané zistenie.
• Analýza konkurencie a vývojových trendov z pohľadu kvalitatívnych ukazovateľov, data driven prioritization.
• Komplexná implementácia a udržiavanie Lean kultúry v pobočkovej sieti.
• CXM tool – správa a využívanie – voice of customer na 1 mieste.
Čo vám ponúkame?
• príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• atraktívne kariérne príležitosti
• kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• možnosť rotácií v rámcí RB Group
• práca so skúsenými lídrami
• zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• motivačné ohodnotenie
• príspevok na zdravotnú starostlivosť
• príspevok na DDS
• work life balance
• dni dovolenky navyše s programom Dovolenka PLUS
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Aký je ideálny kandidát?
• ukončené vysokoškolské vzdelanie
• znalosť anglického jazyka
• prax v oblasti riadenia zákazníckej skúsenosti (customer journey mapping, klientský výskum, design thinking, insights)
• schopnosť organizovať a prioritizovať úlohy a dodržiavať stanovené termíny
• koncepčné, analytické uvažovanie
• proklientska orientácia
• vytrvalosť, húževnatosť
• samostatnosť
• vodičský preukaz
• skúsenosti v manažovaní zákazníckej skúsenosti
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Online dotazník
Online dotazník
ID: 3963943
Dátum zverejnenia: 3.11.2020
2020-11-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Finančný analytik, Obchodný analytik, Odborný referent, Štatistik Spoločnosť: Tatra banka, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 1800 € brutto pri plnom úväzku.