Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný referent sekretariátu predstavenstva
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 1100 € brutto pri plnom úväzku.
Informácie o pracovnom mieste
Aké výzvy vás u nás čakajú?
- príprava podkladov a podaní pre orgány štátnej a verejnej správy, komunikácia s orgánmi štátnej a verejnej správy
- príprava prezentácií a prehľadov
- evidencia externej a internej korešpondencie
- administratívne činnosti, administratívna podpora právnikom útvaru
- plánovanie a koordinácia zasadnutí spoločnosti a jej dcérskych spoločností, účasť na zasadnutiach a zápisnice z rokovaní
- správa interných databáz
Čo vám ponúkame?
· Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
· Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
· Atraktívne kariérne príležitosti
· Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
· Možnost rotácií v rámcí RB Group
· Práca so skúsenými lídrami
· Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky – balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
· Motivačné nadštandartné ohodnotenie
· Príspevok na zdravotnú starostlivosť
· Príspevok na DDS
· Extra dovolenka
· Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
· Atraktívne kariérne príležitosti
· Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
· Možnost rotácií v rámcí RB Group
· Práca so skúsenými lídrami
· Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky – balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
· Motivačné nadštandartné ohodnotenie
· Príspevok na zdravotnú starostlivosť
· Príspevok na DDS
· Extra dovolenka
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
výhodou je právne zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Aký je ideálny kandidát?
- prax: najmenej 5 rokov v rovnakej alebo podobnej pracovnej oblasti
- schopnosť komunikovať v anglickom jazyku slovom aj písomne
- precíznosť, samostatnosť, flexibilita, dochvíľnosť, schopnosť hľadať riešenia
- komunikačné a organizačné schopnosti
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- spoľahlivosť
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Online dotazník
Online dotazník
ID: 3521100
Dátum zverejnenia: 22.10.2018
2018-10-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Právnik, Sekretárka Spoločnosť: Tatra banka, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 1100 € brutto pri plnom úväzku.