Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent back office služieb zákazníkom TL
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 850 € brutto pri plnom úväzku.
Informácie o pracovnom mieste
Aké výzvy vás u nás čakajú?
· starostlivosť o klientov spoločnosti, komplexné vybavovanie požiadaviek klientov
· v samostatná komunikácia s klientmi spoločnosti
· poskytovanie odborného poradenstva klientom
· spracovanie a príprava kompletnej zmluvnej dokumentácie pri postúpení práv a povinností vyplývajúcich zo zmlúv uzatvorených na všetky produkty spoločnosti
· spracovanie a príprava kompletnej zmluvnej dokumentácie v prípade dodatkov k uzatvoreným zmluvám na všetky produkty spoločnosti
· spracovanie a príprava kompletnej zmluvnej dokumentácie pri predčasnom ukončení nájomného vzťahu z dôvodu výpovede, krádeže alebo totálnej škody predmetu leasingu, na základe dohody
· vypracovanie výpovedí leasingových zmlúv z dôvodu nedodržania zmluvných podmienok
· správa, evidencia, odborné riešenie reklamací predmetov leasingu zo strany klienta, poradenstvo
· spracovanie podkladov pre pravidelný, mesačný reporting podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
· dôsledné dodržiavanie pracovných postupov, schvaľovacích kompetencií
· iné úlohy pridelené nadriadeným
· kooperácia pri riešení možností predčasného ukončovania zmlúv korporátnych klientov v správe oddelenia WO v zmysle stanovených postupov
· zodpovednosť za koordináciu prípadov v správe oddelenia pri riešení reštrukturalizácie splátkových kalendárov, postúpenia zmlúv, zmien v zmluvách
· v samostatná komunikácia s klientmi spoločnosti
· poskytovanie odborného poradenstva klientom
· spracovanie a príprava kompletnej zmluvnej dokumentácie pri postúpení práv a povinností vyplývajúcich zo zmlúv uzatvorených na všetky produkty spoločnosti
· spracovanie a príprava kompletnej zmluvnej dokumentácie v prípade dodatkov k uzatvoreným zmluvám na všetky produkty spoločnosti
· spracovanie a príprava kompletnej zmluvnej dokumentácie pri predčasnom ukončení nájomného vzťahu z dôvodu výpovede, krádeže alebo totálnej škody predmetu leasingu, na základe dohody
· vypracovanie výpovedí leasingových zmlúv z dôvodu nedodržania zmluvných podmienok
· správa, evidencia, odborné riešenie reklamací predmetov leasingu zo strany klienta, poradenstvo
· spracovanie podkladov pre pravidelný, mesačný reporting podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
· dôsledné dodržiavanie pracovných postupov, schvaľovacích kompetencií
· iné úlohy pridelené nadriadeným
· kooperácia pri riešení možností predčasného ukončovania zmlúv korporátnych klientov v správe oddelenia WO v zmysle stanovených postupov
· zodpovednosť za koordináciu prípadov v správe oddelenia pri riešení reštrukturalizácie splátkových kalendárov, postúpenia zmlúv, zmien v zmluvách
Čo vám ponúkame?
Finančné benefity:
·V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 850 € brutto pri plnom úväzku.
·Prvé možné prehodnotenie po adaptačnej dobe
Ďalšie benefity:
·V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 850 € brutto pri plnom úväzku.
·Prvé možné prehodnotenie po adaptačnej dobe
Ďalšie benefity:
- Práca pre spoločnosť patriacu do silnej finančnej skupiny
- Príležitosť pre osobný i kariérny rast
- Dovolenka plus za každý odpracovaný rok
- Príspevok na zdravotnú starostlivosť
- Príspevok na DDS
- Zvýhodnenia na produktoch TBG
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Aký je ideálny kandidát?
Pracovná pozícia je obsadzovaná na zastupovanie počas trvania rodičovskej dovolenky.
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Online dotazník
Online dotazník
ID: 3516900
Dátum zverejnenia: 16.10.2018
2018-10-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Back office špecialista, Referent Spoločnosť: Tatra banka, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 850 € brutto pri plnom úväzku.