IT Operátor (Service Desk)

Miesto práce
okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Aké výzvy vás u nás čakajú?

  • monitorovanie systému a štartovanie eskalačných procedúr
  • zapisovanie výpadkov do štatistík
  • hlásenie incidentov aplikačným alebo systémovým administrátorom
  • podpora užívateľov IS
  • riešenie úloh pri správe IS
  • monitoring systémov a zariadení v TB
  • zodpovednosť za promtné riešenie problémov a porúch IS, za riadenie incidentov, eskaláciu, určovanie priority a sledovanie zmien stavu riešenia
  • registrácia vzniknutých incidentov, kontrola nahlásených výpadkov
  • úvodný support a klasifikácia incidentov
  • kontrola procesu riešenia a uzatváranie incidentov
  • vytváranie štatistických výkazov
  • vedenie a aktualizovanie listu pohotovosti

Čo vám ponúkame?

  • trvalé zamestnanie v stabilnej finančnej inštitúcii
  • práca v mladom, dynamickom a inšpiratívnom kolektíve
  • motivujúce finančné ohodnotenie
  • zvyhodnené úverové produkty (hypotéka, bezúčelový úver)
  • možnosť investovania do prioritných akcií (vysoké výnosy z dividendov)
  • príspevok na DDS
  • možnosť kariérneho rozvoja

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Aký je ideálny kandidát?

  • pokročilé znalosti práce s PC, MS Windows 2000, MS Office (administrátorske znalosti - výhodou)
  • anglický jazyk - schopnosť komunikovať cez telefón
  • dobrá komunikačná schopnosť, flexibilita
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

Online dotazník
ID: 3172267  Dátum zverejnenia: 28.8.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou