Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci oddelenia - call centrum Dialog live
Miesto práce
okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Aké výzvy vás u nás čakajú?
- dosahovanie predajných cieľov tímu prostredníctvom napĺňania individuálnych cieľov operátorov
- riadenie predaja s ohľadom na priority banky
- monitoring a priebežné vyhodnocovanie kvality predaja a servisu
- koučing pracovníkov v oblasti predaja, servisu a prevádzky
- pravidelné individuálne koučingové pohovory s operátormi
- pravidelné onlinové, off linové koučingy, predajné tréningy
- nastavovanie MBO cieľov, priebežné monitorovanie a vyhodnocovanie plnenia MBO cieľov
- riešenie sťažností, reklamácii a neštandardných situácii
- identifikáciu problémov a rizík, navrhovanie riešení, prijímanie korektívnych opatrení a dosledovanie nápravy
- implementáciu nových obchodných, riadiacich, organizačných a iných konceptov a pracovných postupov
Čo vám ponúkame?
· Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
· Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
· Atraktívne kariérne príležitosti
· Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
· Možnost rotácií v rámcí RB Group
· Práca so skúsenými lídrami
· Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky – balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
· Motivačné nadštandartné ohodnotenie
· Možnosť stať sa akcionárom banky
· Príspevok na zdravotnú starostlivosť
· Príspevok na DDS
· Extra dovolenka za každý odpracovaný rok
· Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
· Atraktívne kariérne príležitosti
· Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
· Možnost rotácií v rámcí RB Group
· Práca so skúsenými lídrami
· Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky – balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
· Motivačné nadštandartné ohodnotenie
· Možnosť stať sa akcionárom banky
· Príspevok na zdravotnú starostlivosť
· Príspevok na DDS
· Extra dovolenka za každý odpracovaný rok
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Aký je ideálny kandidát?
Hľadáme vynikajúcich obchodníkov s manažérskymi skúsenosťami, schopných úspešne viesť zverené oddelenie a zverený pracovný tím.
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Online dotazník
Online dotazník
ID: 3105209
Dátum zverejnenia: 17.6.2017
2017-06-17
lokalita: okres Nitra Pozícia: Finančný manažér, Manažér, Manažér call centra, Obchodný manažér, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Tatra banka, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou