Senior Business Analytik pre systém správy nehnuteľností

TARGET Executive Search

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
Od 3 000 EUR/mesiacPlat, ako aj systém benefitov pre danú pozíciu, bude prerokovaný priamo s klientom. Výsledné ohodnotenie, ktoré je nastavené férovo, v súlade z trhom v danej oblasti, bude závisieť od skúseností vybraného kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Novovytvorená pozícia v rámci medzinárodného tímu zabezpečujúceho správu siete nehnuteľností. Zameraná na identifikáciu priestoru na zvýšenie ziskovosti/zníženie nákladov vyplývajúcich z existujúcich dodávateľských zmlúv a prác v rámci správy budov v širšom regióne CEE. Ideálny kandidát pracoval v minulosti v oblasti správy budov (napr. v maloobchode, office Facility Management a pod.), má skúsenosti s nastavovaním KPI, SLA v rámci systému pre správu FM, ďalej s analýzou a vyhodnocovaním spolupráce s dodávateľmi na základe dát z Facility Management systému. Zároveň ovláda, aspoň na základnej úrovni, Power BI (prípadne iný BI nástroj) a bude s ním vedieť pracovať v zmysle inovácie, optimalizácie reportingových nástrojov, redefinície sledovaných údajov v rámci existujúceho systému na správu nehnuteľností a pod. Priamu analýzu dát a aj ďalšiu komunikáciu zmenových požiadaviek smerom k IT budú zastrešovať biznis analytici. Táto pozícia je zameraná predovšetkým na posúdenie zmysluplnosti existujúcich výstupov zo systému z biznis hľadiska a tiež zlepšovanie funkcionalít systému tak, aby bolo možné efektívnejšie riadiť spoluprácu s rôznymi Facility Management partnermi v rámci regiónu.

Pracovná náplň:

• Riadi zavádzanie a aktualizácie systému správy nehnuteľností v jednotlivých krajinách
• Navrhuje a implementuje spôsob komunikácie medzi užívateľmi systému a IT; zabezpečuje, že kľúčoví používatelia v jednotlivých krajinách sú riadne vyškolení a funkcionality systému využité
• Na základe požiadaviek z krajín spolu s biznis analytikmi definuje plán rozvoja funkcionalít existujúceho systému správy siete nehnuteľností a koordinuje zmenové projekty s IT
• Navrhuje a realizuje školiaci proces pre užívateľov systému v jednotlivých krajinách zároveň zabezpečuje dokumentáciu, video databázu kľúčových postupov, školiace materiály
• V spolupráci s lokálnymi tímami správy nehnuteľností definuje nastavenia systému tak, aby bolo možné efektívne vyhodnocovať efektivitu spolupráce s Facility Management partnermi; pomáha pri vývoji dodávateľských rozhraní

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov

Naším klientom je medzinárodná olejárska firma so silným zastúpením na Slovensku. Pozícia je lokalizovaná v centrále spoločnosti v Bratislave.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Prax na pozícii/v oblasti

5

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požiadavky:
• 5 + rokov praxe, ideálne v oblasti správy nehnuteľností prípadne v konzultačnej firme zameranej na nasadzovanie systémov údržby nehnuteľností
• Znalosť systémov na údržbu nehnuteľností v sektore Facility Management alebo maloobchode je veľkou výhodou
• Výborné analytické zručnosti
• Aspoň základná znalosť Power BI, prípadne iného BI nástroja
• Výborné komunikačné a prezentačné zručnosti, pozitívny prístup, zameraný na spoluprácu a riešenie problémov podľa priorít. Keďže ide o regionálne zameranú pozíciu, okrem výbornej angličtiny sa vyžaduje istá multikultúrna profesionalita + emocionálna inteligencia. Zároveň pozícia vyžaduje častú komunikáciu/mediáciu medzi biznisom a IT a tiež trénovanie kolegov v rôznych krajinách na nové funkcionality systému na správu nehnuteľností
• Osobné nasadenie, flexibilita, vnútorná motivácia, schopnosť prevziať zodpovednosť
• Vysokoškolské vzdelanie adekvátne k danej pozícii (obchod, technika, manažment)
• MS Office

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TARGET Executive Search (www.targetexecutivesearch.com) je rakúska spoločnosť, ktorá poskytuje služby v oblasti personálneho poradenstva, a to predovšetkým cieleného systematického oslovovania "headhuningu" v regióne strednej a východnej Európy. Zameriava sa na:

• Executive Search – Headhunting
• Board Recruitment
• Competition monitoring for management potential
• Career advisory & transition services

Spoločnosť TARGET Executive Search bola založená v roku 1994. Postupne sa vypracovala na vedúcu spoločnosť v oblasti Executive Search s regionálnym pôsobením. V súčasnosti pôsobí v na Slovensku, v Čechách, v Maďarsku, v Poľsku, v Rakúsku, v Rumunsku, v Bulharsku a v Nemecku. Zároveň má vybudovanú silnú sieť partnerských Executive Search spoločností v rámci medzinárodnej siete INAC (www.inac-global.com). Na slovenskom trhu pôsobí TARGET Executive Search od roku 1998.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

ID: 4216015  Dátum zverejnenia: 3.12.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac