Logo Tandem plus crc, s.r.o.

Obchodný zástupca

Tandem plus crc, s.r.o.

Miesto práce
Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Priebežne
Mzdové podmienky (brutto)
980 EUR/mesiacPrémiová zložka od dosahovaných výsledkov, bez horného obmedzenia.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Ako obchodný zástupca budete zohrávať kľúčovú úlohu pri prepojení našich technických a dizajnových riešení v oblasti nábytkárskeho priemyslu s potrebami našich klientov. Vašou hlavnou úlohou bude dôkladne pochopiť naše produkty a efektívne ich komunikovať potenciálnym zákazníkom. Budete úzko spolupracovať s výrobným tímom a zastrešovať celý predajný proces. Táto pozícia vyžaduje kombináciu technickej znalosti, komunikačných zručností a obchodnej zdatnosti.

Zodpovednosti:

  1. Znalosť produktu: Pochopenie našich produktov a ich výroby, vrátane ich technických vlastností a výhod.
  2. Predaj: Identifikácia potenciálnych zákazníkov, plánovanie stretnutí so a prezentovanie našich produktov
  3. Návrh riešení: Pracovať so zákazníkmi na pochopení ich požiadaviek a prispôsobiť naše riešenia ich potrebám.
  4. Budovanie vzťahov: Budovanie a udržiavanie silných vzťahov so zákazníkmi, pochopenie ich obchodných cieľov a technických požiadaviek a poskytnutie efektívnych riešení.
  5. Analýza trhu: Byť informovaný o trendoch v odvetví, ponukách konkurentov a dynamike trhu na identifikáciu príležitostí na zlepšenie produktu.
  6. Spätná väzba: Zhromažďovať spätnú väzbu od zákazníkov a s cieľom neustále zlepšovať naše produkty, služby a predajné procesy.

Požiadavky:

​​​​​​
  1. Predchádzajúca skúsenosť v technickom predaji alebo technickej funkcii je výhodou.
  2. Predajné zručnosti: Silné komunikačné a medziľudské zručnosti s schopnosťou budovať vzťahy a vytvárať dôveru u zákazníkov. Skúsenosti v predaji alebo práci s klientmi sú žiaduce.
  3. Technická zdatnosť: Schopnosť rýchlo pochopiť komplexné technické koncepty a jasne ich formulovať pre technických aj netechnických poslucháčov.
  4. Schopnosť riešiť problémy: Preukázaná schopnosť analyzovať požiadavky zákazníkov a vyvíjať kreatívne riešenia na ich uspokojenie.
  5. Prispôsobivosť: Pohodlie pri práci v rýchlo sa meniacom prostredí so zmenami priorít a schopnosťou prispôsobiť sa meniacim sa požiadavkám zákazníkov.
  6. Výsledkovo orientovaný: Motivovaný dosahovaním predajných cieľov.
  7. Súčasť práce je cestovanie za zákazníkmi.

Zamestnanecké výhody, benefity

Flexibilný pracovný čas

Mobil na súkromné účely

Auto na súkromné účely

Teambuildingove aktivity

Ročné odmeny na základe výsledkov spoločnosti

Príspevok do 3. Piliera

Práca v stabilnej a perspektívnej spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

životopis a motivačný list v slovenskom jazyku poslať na adresu : [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

výhodou je prax v obore

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  •  skúsenosti v oblasti predaja a komunikácie s klientami
  •  práca s počítačom a kancelárskymi programami
  • vynikajúce komunikačné a prezentačné schopnosti
  • samostatnosť, zodpovednosť a schopnosť pracovať v tíme

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť sa zaoberá návrhmi, výrobou a realizáciou komerčných interiérov. ( obchodné , reštauračné a hotelové interiéri )

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Dvořák
Tel.: +421534427410
E-mail: poslať životopis
ID: 4829645  Dátum zverejnenia: 14.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 980 EUR/mesiac