Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Backoffice špecialista/špecialistka
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 400 EUR/mesiacKonečná mzda bude určená na základe skúseností, odborných znalostí a seniority kandidáta.
Od 1 400 EUR/mesiacKonečná mzda bude určená na základe skúseností, odborných znalostí a seniority kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa kľúčovým článkom medzi skladom, výrobou a obchodom v spoločnosti, ktorá sa špecializuje na spracovanie ocele. Vaša dôslednosť a znalosť procesov v oceliarskom priemysle pomôžu predísť chybám, ktoré by mohli ovplyvniť celý obchodný reťazec.
Hľadáme skúseného administrátora logistiky pre nášho klienta – renomovanú firmu pôsobiacu v oblasti spracovania ocele. Spoločnosť má dlhoročnú tradíciu, pôsobí na medzinárodnom trhu a je známa svojím dôrazom na kvalitu, precíznosť a efektivitu.
Náplň práce
• Tvorba dodacích listov a administratívna podpora logistických procesov
• E-mailová komunikácia so skladmi (v slovenčine aj angličtine)
• Nahrávanie skladových položiek do interného systému
• Intenzívna práca v programe MS Excel (cca 90 % práce)
• Zabezpečenie presnosti údajov a eliminácia chýb
• Spolupráca s kolegom z oddelenia dodávateľov (spoločná kancelária)
Hľadáme skúseného administrátora logistiky pre nášho klienta – renomovanú firmu pôsobiacu v oblasti spracovania ocele. Spoločnosť má dlhoročnú tradíciu, pôsobí na medzinárodnom trhu a je známa svojím dôrazom na kvalitu, precíznosť a efektivitu.
Náplň práce
• Tvorba dodacích listov a administratívna podpora logistických procesov
• E-mailová komunikácia so skladmi (v slovenčine aj angličtine)
• Nahrávanie skladových položiek do interného systému
• Intenzívna práca v programe MS Excel (cca 90 % práce)
• Zabezpečenie presnosti údajov a eliminácia chýb
• Spolupráca s kolegom z oddelenia dodávateľov (spoločná kancelária)
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca na TPP s pracovnou zmluvou na dobu neurčitú (3-mesačná skúšobná doba)
- Pracovná doba od 8:00 do 17:00, bez možnosti home office
- Pravidelné pracovné voľno počas celozávodných dovoleniek (prvé 2 augustové týždne, zimné voľno od Vianoc do Troch kráľov)
- Stravovanie zabezpečené a plne hradené zamestnávateľom
- Vlastné parkovanie pri firme
- Výročné a koncoročné odmeny (2x ročne)
- Pracovná doba od 8:00 do 17:00, bez možnosti home office
- Pravidelné pracovné voľno počas celozávodných dovoleniek (prvé 2 augustové týždne, zimné voľno od Vianoc do Troch kráľov)
- Stravovanie zabezpečené a plne hradené zamestnávateľom
- Vlastné parkovanie pri firme
- Výročné a koncoročné odmeny (2x ročne)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002. Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov. Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B2 (schopnosť písomnej komunikácie)
- Skúsenosti s prácou v Exceli a základná znalosť MS Office, Outlook
- Dôslednosť, všímavosť a schopnosť porozumieť zapisovaným údajom
- Samostatnosť, schopnosť zvládať tlak a učiť sa nové úlohy rýchlo
- Komunikačné schopnosti a tímovosť
- Skúsenosti s prácou v Exceli a základná znalosť MS Office, Outlook
- Dôslednosť, všímavosť a schopnosť porozumieť zapisovaným údajom
- Samostatnosť, schopnosť zvládať tlak a učiť sa nové úlohy rýchlo
- Komunikačné schopnosti a tímovosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 5106307
Dátum zverejnenia: 24.6.2025
2025-06-24
lokalita: Košice Pozícia: Office manager Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac