Logo Talent Solutions, s.r.o.

Hovoríte plynulo Anglicky a Nemecky? Máme pre vás 100% Home office ako HR support!

Talent Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta - svetovú eCommerce spoločnosť hľadáme šikovného kandidáta, ktorý sa pripojí k HR Contact Center na pozíciu HR asistenta, kde budete denne komunikovať aj v nemčine aj v angličtine!

Zodpovednosti:

-Riešenie HR požiadaviek v nemeckom a anglickom jazyku s využitím dostupnej dokumentácie (napr. najčastejšie kladené otázky a štandardné operačné postupy)
- Prevzatie zodpovednosti za každú požiadavku zamestnanca – zabezpečenie jej prijatia a vyriešenia s vysokým dôrazom na zákaznícky prístup
- Identifikovanie nedostatkov v podporných materiáloch, interných procesoch a oblastiach, kde je možné zlepšiť úroveň poskytovaných služieb
- Efektívna komunikácia (ústne aj písomne) so zamestnancami za účelom vysvetlenia a vyriešenia ich otázok počas celého životného cyklu zamestnanca v spoločnosti
Aktívne získavanie spätnej väzby od zamestnancov za účelom zlepšenia kvality poskytovaných služieb.
Práca na rotujúce zmeny, vrátane víkendov a štátnych sviatkov

Zamestnanecké výhody, benefity

- 100% homeoffice
- príplatky za nadčasy, sviatky a víkendy
- osobnostný a kariérny rozvoj vo svetovej e-commerce spoločnosti
- flexibilný pracovný čas

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002. Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov. Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Anglický + Nemecký jazyk B2 podmienkou
- Relevantná pracovná skúsenosť v oblasti administratívy, zákazníckeho servisu / call centra alebo HR prostredia
- Schopnosť pracovať v medzinárodných tímoch, kde sú členovia tímu na rôznych miestach a pochádzajú z rôznych kultúr
- Flexibilita a ochota pracovať v dynamickom prostredí
- Dobré interpersonálne, komunikačné, time manažérske a analytické schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 5087706  Dátum zverejnenia: 29.5.2025  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac