Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Hovoríte plynulo Anglicky a Nemecky? Máme pre vás 100% Home office ako HR support!
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac
1 600 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta - svetovú eCommerce spoločnosť hľadáme šikovného kandidáta, ktorý sa pripojí k HR Contact Center na pozíciu HR asistenta, kde budete denne komunikovať aj v nemčine aj v angličtine!
Zodpovednosti:
-Riešenie HR požiadaviek v nemeckom a anglickom jazyku s využitím dostupnej dokumentácie (napr. najčastejšie kladené otázky a štandardné operačné postupy)
- Prevzatie zodpovednosti za každú požiadavku zamestnanca – zabezpečenie jej prijatia a vyriešenia s vysokým dôrazom na zákaznícky prístup
- Identifikovanie nedostatkov v podporných materiáloch, interných procesoch a oblastiach, kde je možné zlepšiť úroveň poskytovaných služieb
- Efektívna komunikácia (ústne aj písomne) so zamestnancami za účelom vysvetlenia a vyriešenia ich otázok počas celého životného cyklu zamestnanca v spoločnosti
Aktívne získavanie spätnej väzby od zamestnancov za účelom zlepšenia kvality poskytovaných služieb.
Práca na rotujúce zmeny, vrátane víkendov a štátnych sviatkov
Zodpovednosti:
-Riešenie HR požiadaviek v nemeckom a anglickom jazyku s využitím dostupnej dokumentácie (napr. najčastejšie kladené otázky a štandardné operačné postupy)
- Prevzatie zodpovednosti za každú požiadavku zamestnanca – zabezpečenie jej prijatia a vyriešenia s vysokým dôrazom na zákaznícky prístup
- Identifikovanie nedostatkov v podporných materiáloch, interných procesoch a oblastiach, kde je možné zlepšiť úroveň poskytovaných služieb
- Efektívna komunikácia (ústne aj písomne) so zamestnancami za účelom vysvetlenia a vyriešenia ich otázok počas celého životného cyklu zamestnanca v spoločnosti
Aktívne získavanie spätnej väzby od zamestnancov za účelom zlepšenia kvality poskytovaných služieb.
Práca na rotujúce zmeny, vrátane víkendov a štátnych sviatkov
Zamestnanecké výhody, benefity
- 100% homeoffice
- príplatky za nadčasy, sviatky a víkendy
- osobnostný a kariérny rozvoj vo svetovej e-commerce spoločnosti
- flexibilný pracovný čas
- príplatky za nadčasy, sviatky a víkendy
- osobnostný a kariérny rozvoj vo svetovej e-commerce spoločnosti
- flexibilný pracovný čas
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002. Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov. Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Anglický + Nemecký jazyk B2 podmienkou
- Relevantná pracovná skúsenosť v oblasti administratívy, zákazníckeho servisu / call centra alebo HR prostredia
- Schopnosť pracovať v medzinárodných tímoch, kde sú členovia tímu na rôznych miestach a pochádzajú z rôznych kultúr
- Flexibilita a ochota pracovať v dynamickom prostredí
- Dobré interpersonálne, komunikačné, time manažérske a analytické schopnosti
- Relevantná pracovná skúsenosť v oblasti administratívy, zákazníckeho servisu / call centra alebo HR prostredia
- Schopnosť pracovať v medzinárodných tímoch, kde sú členovia tímu na rôznych miestach a pochádzajú z rôznych kultúr
- Flexibilita a ochota pracovať v dynamickom prostredí
- Dobré interpersonálne, komunikačné, time manažérske a analytické schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 5087706
Dátum zverejnenia: 29.5.2025
2025-05-29
lokalita: Práca z domu Pozícia: HR asistent Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac