Administratívny pracovník s Holandským jazykom - 100% Home Office

Talent Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
september, október 2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 - 1 800 EUR/mesiac+ 10% mesačný bonus + príplatky ( PRIEMERNÁ MZDA NA POZÍCII = 1700-1800 Btt !!!)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho TOP klienta hľadáme administratívneho pracovníka s jazykovými kombináciami :

Holandský + Anglický


NÁPLŇ PRÁCE:
- spracovanie prichádzajúcich hovorov a e-mailov od existujúcich zákazníkov
- zisťovanie potrieb a zadávanie údajov do databázy a reporting
- vybavovanie požiadaviek zákazníkov - update údajov klientov v databáze, požiadavky na predľženú záruku či reklamácií

Zamestnanecké výhody, benefity

+ 10% mesačný bonus + príplatky
Priemerná mesačná mzda s príplatkami 1700-1800 eur mesačne
- možnosť RÝCHLEHO kariérneho rastu
- trvalá zmluva so spoločnosťou
- aktívne využívanie cudzieho jazyka a neustále zdokonaľovanie sa
- HOME OFFICE - kdekoľvek zo SLOVENSKA ( v rámci školenia treba prísť na 2dni do Bratislavy osobne, ostatný tréning možný online)
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- super tréning a zaučenie + možnosť ďalšieho vzdelávania a postupu
- organizované spoločné akcie

ak bývate do 50 km od BA = čiastočný HO /2 dni office, 3 dni HO/

Informácie o výberovom konaní

Ponuka je vhodná aj pre záujemcov z gastro sektoru, cestovného ruchu, predaja či hotelierstva.

Pracovná doba: 5 dní/týždenne, 8 hod denne (plus prestávky) medzi 8:00 až 20:00, práca na smeny plus 2 víkendy mesačne.

Výberový proces prebieha online formou.
Prosím o zaslanie životopisu v ANGLICKOM JAZYKU. Ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- plynulá komunikácia v Holandskom jazyku
- znalosť anglického jazyka - interná komunikácia
- pozitívny mind-set a komunikatívnosť
- PC zručnosti a skúsenosti s MS Office
- pro-zákaznícky prístup a odolnosť voči stresu
- schopnosť rýchlo sa učiť (je vítaná )
- ochota pracovať cez víkendy - 2x do mesiaca
- internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 50 Mbps.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4918740  Dátum zverejnenia: 13.9.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac