Zákaznícka podpora s taliančinou - pracuj z domu!

Talent Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Podľa dohody.
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacK platu patria aj bonusy za výkon do výšky 10%.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si pripravený/á stať sa súčasťou tímu, kde tvoje schopnosti skutočne zažiaria? Pre nášho klienta hľadáme zákaznícku podporu so znalosťou taliančiny, ktorá zvládne nielen riešiť problémy, ale aj prekvapiť zákazníkov skvelými tipmi na nové produkty. Ak ti nechýba chuť do práce a rád/rada hľadáš riešenia, čítaj ďalej!

Čo budeš robiť?
- Odpovedať na prichádzajúce hovory od našich zákazníkov – či už sa jedná o ich otázky, problémy s objednávkou alebo zariadením, ty budeš tým/tou, kto nájde riešenie.
- Používať moderné diagnostické nástroje a Excel, aby si efektívne navigoval/a klientov k vyriešeniu problémov s ich zariadeniami.
- Ak situácia vyžaduje viac, dohodneš návštevu technika alebo zabezpečíš doručenie náhradných dielov priamo klientovi.
- A popri tom všetkom nezabudni, že každý hovor je príležitosťou prekrížiť produkty alebo ponúknuť niečo nové – zákazníci milujú, keď im ukážeme niečo zaujímavé!

Zamestnanecké výhody, benefity

- Príspevok na dochádzanie alebo možnosť home office.
- Extra 5 dní voľna podľa odpracovaných dní.
- Zľavy u vybraných obchodných partnerov.
- Plne hradené stravné lístky v hodnote 5,85 EUR na odpracovaný deň.
- Zadarmo káva, čaj a snacky v kancelárii.
- Multisport karta pre aktívny životný štýl.
- Neustále školenia a príležitosti na rozvoj.
- Aktivity na podporu tímového ducha.
- Referral program s bonusmi.
- Multikultúrne prostredie plné inšpirácie.
- Program na podporu duševného zdravia.
- Employee Assistance Program pre tvoje pohodlie a zdravie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Taliansky jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Budeš potrebovať:
- Plynulú znalosť písanej aj hovorenej taliančiny.
- Dostatočne dobrú angličtinu na komunikáciu s medzinárodným tímom.
- Musíš byť oprávnený/á pracovať na Slovensku a mať tu trvalý pobyt.
- Nadšenie pre zákaznícku podporu – chceme, aby každý zákazník mal z teba skvelý pocit!
- Dobré počítačové zručnosti a skúsenosti s MS Office.
- Riešenie problémov je tvojou silnou stránkou – vždy nájdeš správnu cestu pre zákazníka.
- Skvelé organizačné schopnosti a schopnosť pracovať pod tlakom sú nevyhnutné.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4909819  Dátum zverejnenia: 2.9.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac