Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník s francúzskym alebo talianskym jazykom - aj 100% Home Office
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.8.2024
1.8.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac+ 10% mesačný performance bonus + príplatky ( celkovo aj 1800€ Btt mesačne)
1 600 EUR/mesiac+ 10% mesačný performance bonus + príplatky ( celkovo aj 1800€ Btt mesačne)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho TOP klienta hľadáme administratívneho pracovníka s jazykovými kombináciami :
Francúzsky + Anglický
Taliansky + Anglický
NÁPLŇ PRÁCE:
- spracovanie prichádzajúcich hovorov a e-mailov od existujúcich a aj potenciálnych zákazníkov
- zisťovanie potrieb a zadávanie údajov do databázy a reporting
- Vybavovanie požiadaviek zákazníkov - update údajov klientov v databáze, požiadavky na predľženú záruku či reklamácií
Francúzsky + Anglický
Taliansky + Anglický
NÁPLŇ PRÁCE:
- spracovanie prichádzajúcich hovorov a e-mailov od existujúcich a aj potenciálnych zákazníkov
- zisťovanie potrieb a zadávanie údajov do databázy a reporting
- Vybavovanie požiadaviek zákazníkov - update údajov klientov v databáze, požiadavky na predľženú záruku či reklamácií
Zamestnanecké výhody, benefity
Priemerná mesačná mzda s príplatkami 1700-1800 eur mesačne
- možnosť RÝCHLEHO kariérneho rastu
- trvalá zmluva so spoločnosťou
- aktívne využívanie cudzieho jazyka a neustále zdokonaľovanie sa
- HOME OFFICE - kdekoľvek zo SLOVENSKA po 3 týždennom tréningu v Bratislave
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- super tréning a zaučenie + možnosť ďalšieho vzdelávania a postupu
- organizované spoločné akcie
- možnosť RÝCHLEHO kariérneho rastu
- trvalá zmluva so spoločnosťou
- aktívne využívanie cudzieho jazyka a neustále zdokonaľovanie sa
- HOME OFFICE - kdekoľvek zo SLOVENSKA po 3 týždennom tréningu v Bratislave
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- super tréning a zaučenie + možnosť ďalšieho vzdelávania a postupu
- organizované spoločné akcie
Informácie o výberovom konaní
Prosím o zaslanie životopisu v ANGLICKOM JAZYKU. Ďakujeme.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
.
.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- plynulá komunikácia v Talianskom alebo Francúzskom jazyku
- znalosť anglického jazyka - interná komunikácia
- pozitívny mind-set a komunikatívnosť
- PC zručnosti a skúsenosti s MS Office
- pro-zákaznícky prístup a odolnosť voči stresu
- schopnosť rýchlo sa učiť (je vítaná )
- ochota pracovať cez víkendy - 2x do mesiaca
- internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 50 Mbps.
- znalosť anglického jazyka - interná komunikácia
- pozitívny mind-set a komunikatívnosť
- PC zručnosti a skúsenosti s MS Office
- pro-zákaznícky prístup a odolnosť voči stresu
- schopnosť rýchlo sa učiť (je vítaná )
- ochota pracovať cez víkendy - 2x do mesiaca
- internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 50 Mbps.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4872030
Dátum zverejnenia: 8.7.2024
2024-07-08
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac