Koordinátor profesionálnych služieb pre palivové karty

Talent Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
According to agreement
Mzdové podmienky (brutto)
2 200 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, významnú medzinárodnú spoločnosť, hľadáme šikovného a skúseného špecialistu na VAS (Value-Added Services), ktorý bude zodpovedný za komplexnú správu procesov a služieb s pridanou hodnotou. Ak máte skúsenosti v oblasti predaja a ste pripravený pracovať v dynamickom medzinárodnom prostredí, táto príležitosť je práve pre vás!

• Náplň práce:
• Zodpovednosť za kompletnú správu procesov VAS, vrátane administrácie a registrácie zákazníkov pre medzinárodné produkty a služby VAS.
• Kontakt pre záležitosti súvisiace s operáciami VAS, prichádzajúce z vnútorných a vonkajších predajných tímov alebo od dodávateľov/partnerov.
• Podpora a školenie lokálnych oddelení predaja kariet a zákazníckeho servisu v oblasti procesov VAS a celkového balíka produktov a služieb VAS.
• Pôsobenie ako kompetenčné centrum pre medzinárodnú ponuku produktov a služieb VAS.
• Operatívne a komerčné riadenie vzťahov s poskytovateľmi VAS.
• Medzinárodné zúčtovanie finančných tokov medzi OMV Group a dodávateľmi/partnermi vrátane reportingu obratu a poplatkov VAS.
• Centrálne monitorovanie transakcií VAS v kartových systémoch.
• Optimalizácia, úprava a harmonizácia existujúcich procesov VAS vrátane rozhraní.
• Validácia spracovania procesov VAS v kartových systémoch.
• Zodpovednosť za koordináciu požiadaviek na zmeny VAS (vrátane nastavenia a monitorovania procesov).
• Spolupráca s oddeleniami centrálnej služby kariet a IT, zabezpečenie kvality/uvoľnenia systémových zmien alebo novej funkčnosti v kartových systémoch OMV.
• Riadenie rozhraní medzi oddeleniami kariet a inými oddeleniami (Retail, Legal, Finance, atď.).
• Riešenie sťažností v úzkej spolupráci s vedúcim tímu.
• Pravidelné monitorovanie vývoja trhu v oblasti produktov a služieb VAS.
• Identifikácia nových trhových potenciálov a aktívne iniciovanie rozvojových projektov v súlade so stratégiou VAS.
• Zodpovednosť za proaktívnu dokumentáciu a manažment znalostí o ponuke produktov, popise procesov a riadení zmien.
• Zastupovanie v každodennej prevádzke v rámci tímu VAS.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Ročný bonus
• Flexibilná pracovná doba
• Príspevok na vzdelávanie a študijné materiály pre Anglický a Nemecký jazyk,
• Príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• Príspevok do 3.piliera/ DDS
• Príspevok na dochádzanie alebo parkovacie miesto
• 3 dni dovolenky naviac
• MultiSport karta
• Referral program

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Vysokoškolské vzdelanie – magisterský titul.
• Relevantné profesionálne skúsenosti v oblasti predaja minimálne 2-3 roky.
• Slovenský jazyk – plynulý na úrovni C2.
• Anglický jazyk – plynulý písomne aj ústne.
• Maďarský a nemecký jazyk je výhodou.
• Silné schopnosti tímovej práce.
• Skúsenosti s prácou v medzinárodných, multikultúrnych tímoch.
• Dobré komunikačné a vyjednávacie schopnosti.
• Schopnosti riadenia projektov.
• Technické porozumenie.
• Pokročilé znalosti MS Office.
• Flexibilita a ochota cestovať služobne.
• Benefity:
• Práca v prestížnej medzinárodnej spoločnosti.
• Možnosť profesionálneho rastu a kariérneho rozvoja.
• Atraktívne platové ohodnotenie.
• Príjemné a dynamické pracovné prostredie.
Balíček zamestnaneckých výhod a benefitov.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Kavarnik
E-mail: poslať životopis
ID: 4836725  Dátum zverejnenia: 22.5.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 200 EUR/mesiac