Koordinátor profesionálnych služieb pre palivové karty
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
According to agreement
According to agreement
Mzdové podmienky (brutto)
2 200 EUR/mesiac
2 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, významnú medzinárodnú spoločnosť, hľadáme šikovného a skúseného špecialistu na VAS (Value-Added Services), ktorý bude zodpovedný za komplexnú správu procesov a služieb s pridanou hodnotou. Ak máte skúsenosti v oblasti predaja a ste pripravený pracovať v dynamickom medzinárodnom prostredí, táto príležitosť je práve pre vás!
• Náplň práce:
• Zodpovednosť za kompletnú správu procesov VAS, vrátane administrácie a registrácie zákazníkov pre medzinárodné produkty a služby VAS.
• Kontakt pre záležitosti súvisiace s operáciami VAS, prichádzajúce z vnútorných a vonkajších predajných tímov alebo od dodávateľov/partnerov.
• Podpora a školenie lokálnych oddelení predaja kariet a zákazníckeho servisu v oblasti procesov VAS a celkového balíka produktov a služieb VAS.
• Pôsobenie ako kompetenčné centrum pre medzinárodnú ponuku produktov a služieb VAS.
• Operatívne a komerčné riadenie vzťahov s poskytovateľmi VAS.
• Medzinárodné zúčtovanie finančných tokov medzi OMV Group a dodávateľmi/partnermi vrátane reportingu obratu a poplatkov VAS.
• Centrálne monitorovanie transakcií VAS v kartových systémoch.
• Optimalizácia, úprava a harmonizácia existujúcich procesov VAS vrátane rozhraní.
• Validácia spracovania procesov VAS v kartových systémoch.
• Zodpovednosť za koordináciu požiadaviek na zmeny VAS (vrátane nastavenia a monitorovania procesov).
• Spolupráca s oddeleniami centrálnej služby kariet a IT, zabezpečenie kvality/uvoľnenia systémových zmien alebo novej funkčnosti v kartových systémoch OMV.
• Riadenie rozhraní medzi oddeleniami kariet a inými oddeleniami (Retail, Legal, Finance, atď.).
• Riešenie sťažností v úzkej spolupráci s vedúcim tímu.
• Pravidelné monitorovanie vývoja trhu v oblasti produktov a služieb VAS.
• Identifikácia nových trhových potenciálov a aktívne iniciovanie rozvojových projektov v súlade so stratégiou VAS.
• Zodpovednosť za proaktívnu dokumentáciu a manažment znalostí o ponuke produktov, popise procesov a riadení zmien.
• Zastupovanie v každodennej prevádzke v rámci tímu VAS.
• Náplň práce:
• Zodpovednosť za kompletnú správu procesov VAS, vrátane administrácie a registrácie zákazníkov pre medzinárodné produkty a služby VAS.
• Kontakt pre záležitosti súvisiace s operáciami VAS, prichádzajúce z vnútorných a vonkajších predajných tímov alebo od dodávateľov/partnerov.
• Podpora a školenie lokálnych oddelení predaja kariet a zákazníckeho servisu v oblasti procesov VAS a celkového balíka produktov a služieb VAS.
• Pôsobenie ako kompetenčné centrum pre medzinárodnú ponuku produktov a služieb VAS.
• Operatívne a komerčné riadenie vzťahov s poskytovateľmi VAS.
• Medzinárodné zúčtovanie finančných tokov medzi OMV Group a dodávateľmi/partnermi vrátane reportingu obratu a poplatkov VAS.
• Centrálne monitorovanie transakcií VAS v kartových systémoch.
• Optimalizácia, úprava a harmonizácia existujúcich procesov VAS vrátane rozhraní.
• Validácia spracovania procesov VAS v kartových systémoch.
• Zodpovednosť za koordináciu požiadaviek na zmeny VAS (vrátane nastavenia a monitorovania procesov).
• Spolupráca s oddeleniami centrálnej služby kariet a IT, zabezpečenie kvality/uvoľnenia systémových zmien alebo novej funkčnosti v kartových systémoch OMV.
• Riadenie rozhraní medzi oddeleniami kariet a inými oddeleniami (Retail, Legal, Finance, atď.).
• Riešenie sťažností v úzkej spolupráci s vedúcim tímu.
• Pravidelné monitorovanie vývoja trhu v oblasti produktov a služieb VAS.
• Identifikácia nových trhových potenciálov a aktívne iniciovanie rozvojových projektov v súlade so stratégiou VAS.
• Zodpovednosť za proaktívnu dokumentáciu a manažment znalostí o ponuke produktov, popise procesov a riadení zmien.
• Zastupovanie v každodennej prevádzke v rámci tímu VAS.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Ročný bonus
• Flexibilná pracovná doba
• Príspevok na vzdelávanie a študijné materiály pre Anglický a Nemecký jazyk,
• Príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• Príspevok do 3.piliera/ DDS
• Príspevok na dochádzanie alebo parkovacie miesto
• 3 dni dovolenky naviac
• MultiSport karta
• Referral program
• Flexibilná pracovná doba
• Príspevok na vzdelávanie a študijné materiály pre Anglický a Nemecký jazyk,
• Príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• Príspevok do 3.piliera/ DDS
• Príspevok na dochádzanie alebo parkovacie miesto
• 3 dni dovolenky naviac
• MultiSport karta
• Referral program
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Vysokoškolské vzdelanie – magisterský titul.
• Relevantné profesionálne skúsenosti v oblasti predaja minimálne 2-3 roky.
• Slovenský jazyk – plynulý na úrovni C2.
• Anglický jazyk – plynulý písomne aj ústne.
• Maďarský a nemecký jazyk je výhodou.
• Silné schopnosti tímovej práce.
• Skúsenosti s prácou v medzinárodných, multikultúrnych tímoch.
• Dobré komunikačné a vyjednávacie schopnosti.
• Schopnosti riadenia projektov.
• Technické porozumenie.
• Pokročilé znalosti MS Office.
• Flexibilita a ochota cestovať služobne.
• Benefity:
• Práca v prestížnej medzinárodnej spoločnosti.
• Možnosť profesionálneho rastu a kariérneho rozvoja.
• Atraktívne platové ohodnotenie.
• Príjemné a dynamické pracovné prostredie.
Balíček zamestnaneckých výhod a benefitov.
• Relevantné profesionálne skúsenosti v oblasti predaja minimálne 2-3 roky.
• Slovenský jazyk – plynulý na úrovni C2.
• Anglický jazyk – plynulý písomne aj ústne.
• Maďarský a nemecký jazyk je výhodou.
• Silné schopnosti tímovej práce.
• Skúsenosti s prácou v medzinárodných, multikultúrnych tímoch.
• Dobré komunikačné a vyjednávacie schopnosti.
• Schopnosti riadenia projektov.
• Technické porozumenie.
• Pokročilé znalosti MS Office.
• Flexibilita a ochota cestovať služobne.
• Benefity:
• Práca v prestížnej medzinárodnej spoločnosti.
• Možnosť profesionálneho rastu a kariérneho rozvoja.
• Atraktívne platové ohodnotenie.
• Príjemné a dynamické pracovné prostredie.
Balíček zamestnaneckých výhod a benefitov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4836725
Dátum zverejnenia: 22.5.2024
2024-05-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 200 EUR/mesiac