Práca v oblasti financií s francúzskym jazykom! 2000e!

Talent Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Immediately
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacMzda je predmetom dohody a jej výška závisí od skúseností kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň Práce:
• Sledovať stav účtov pohľadávok a komunikovať s klientmi prostredníctvom e-mailov a telefonátov pre zabezpečenie včasného inkasa platieb v pridelenom portfóliu.
• Riešiť fakturačné problémy a dosahovať mesačné ciele v spolupráci s manažmentom predaja a financií.
• Skúmať a riešiť podnety zákazníkov.

Priebeh bežného dňa:
-Príprava denného prehľadu
-Určenie si priorít práce
-Identifikovanie príčiny problémov a pracovanie na jej odstránení
-Vypracovať prehľad pre vedenie

Zamestnanecké výhody, benefity

Zamestnanecké Výhody a Benefity:
• Možnosť práce z domu 2x do týždňa
• Sick days
• Ďalšie zložky odmeny môžu zahŕňať podpisový bonus a možnosť zúčastniť sa schémy obmedzených akciových jednotiek nadnárodnej spoločnosti,
• Ďalšie možnosti benefitov ako: členstvo v lekárenskej klinike, životné poistenie, príspevok do dôchodkového sporenia, príspevok na stravu a na rozvoj kariéry.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Osobnostné Predpoklady a Zručnosti:
• Plynulá znalosť francúzštiny a angličtiny
• znalosti z oblasti financií a účtovníctva sú výhodou
• Znalosť práce v Exceli

Požadované zručnosti:
• Vysokoškolské vzdelanie v oblasti financií, účtovníctva, obchodu alebo iných priamo súvisiacich oblastí
• Ďalší európsky jazyk je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Tamara Hana Vidiečanová
Tel.: +421910841656
E-mail: poslať životopis
ID: 4834575  Dátum zverejnenia: 20.5.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac