Senior účtovník
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
According to agreement,Immediately
According to agreement,Immediately
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac
2 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme jedinečnú osobnosť s systematickým prístupom k práci, ktorá exceluje v analytickom myslení a nebojí sa hrať s číslami ani tempom práce na plný výkon. Hľadáme dynamického tímového hráča, ktorý zbožňuje výzvy a túži po raste spolu s klientskou spoločnosťou.
Náplň práce
• Úplná zodpovednosť za vedenie účtovníctva pridelených spoločností, s dôrazom na DPH agendu.
• Zabezpečenie mesačných, kvartálnych a ročných interných uzávierok.
• Príprava účtovných výkazov pre štátne orgány.
• Aktívna pomoc pri spracovaní finančných výkazov v súlade s právnymi a účtovnými usmerneniami.
• Aktualizácia a vystavovanie faktúr, sledovanie splatných účtov a pohľadávok.
• Podpora pri účtovných projektoch a riešenie fakturačných nezrovnalostí.
• Spolupráca s hlavným účtovníkom a zabezpečenie účtovania bankových transakcií.
• Príprava štatistických výkazov a komunikácia s partnermi a dodávateľmi.
• Generovanie reportov a plnenie ad-hoc úloh podľa pokynov nadriadeného.
Náplň práce
• Úplná zodpovednosť za vedenie účtovníctva pridelených spoločností, s dôrazom na DPH agendu.
• Zabezpečenie mesačných, kvartálnych a ročných interných uzávierok.
• Príprava účtovných výkazov pre štátne orgány.
• Aktívna pomoc pri spracovaní finančných výkazov v súlade s právnymi a účtovnými usmerneniami.
• Aktualizácia a vystavovanie faktúr, sledovanie splatných účtov a pohľadávok.
• Podpora pri účtovných projektoch a riešenie fakturačných nezrovnalostí.
• Spolupráca s hlavným účtovníkom a zabezpečenie účtovania bankových transakcií.
• Príprava štatistických výkazov a komunikácia s partnermi a dodávateľmi.
• Generovanie reportov a plnenie ad-hoc úloh podľa pokynov nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Stabilné zamestnanie v poprednej medzinárodnej spoločnosti, vedúcej na trhu v strednej a východnej Európe.
• Zaujímavé a náročné pracovné prostredie v dynamickom a rastúcom podniku.
• Podpora zo strany skvelej kolektívu profesionálov.
• Flexibilné pracovné možnosti: kombinácia práce z domu a z kancelárie.
• Príležitosť na odborný aj osobnostný rast.
• Teambuildingové aktivity na posilnenie tímovej spolupráce.
• Zaujímavé a náročné pracovné prostredie v dynamickom a rastúcom podniku.
• Podpora zo strany skvelej kolektívu profesionálov.
• Flexibilné pracovné možnosti: kombinácia práce z domu a z kancelárie.
• Príležitosť na odborný aj osobnostný rast.
• Teambuildingové aktivity na posilnenie tímovej spolupráce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Minimálne 3-ročná skúsenosť v oblasti.
• Výhodou skúsenosť z pracovného prostredia.
• Znalosti zásad a postupov účtovania a finančného výkazníctva.
• Úplné stredoškolské vzdelanie, vysokoškolské vzdelanie v obore výhodou.
• Znalosť anglického jazyka na úrovni B2.
• Vysoká úroveň ovládania MS Word, MS Excel a PowerPoint.
• Vítaná skúsenosť s programom AXAPTA.
• Vynikajúce organizačné schopnosti s dôrazom na detaily a presnosť.
• Nekonfliktná a komunikatívna osobnosť so zameraním na dosahovanie výsledkov.
• Schopnosť pracovať podľa smerníc a pracovných postupov.
• Analytické myslenie a pozitívny vzťah k práci s číslami.
• Dôslednosť, systematickosť, zodpovednosť a dodržiavanie termínov.
• Výhodou skúsenosť z pracovného prostredia.
• Znalosti zásad a postupov účtovania a finančného výkazníctva.
• Úplné stredoškolské vzdelanie, vysokoškolské vzdelanie v obore výhodou.
• Znalosť anglického jazyka na úrovni B2.
• Vysoká úroveň ovládania MS Word, MS Excel a PowerPoint.
• Vítaná skúsenosť s programom AXAPTA.
• Vynikajúce organizačné schopnosti s dôrazom na detaily a presnosť.
• Nekonfliktná a komunikatívna osobnosť so zameraním na dosahovanie výsledkov.
• Schopnosť pracovať podľa smerníc a pracovných postupov.
• Analytické myslenie a pozitívny vzťah k práci s číslami.
• Dôslednosť, systematickosť, zodpovednosť a dodržiavanie termínov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4833856
Dátum zverejnenia: 20.5.2024
2024-05-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Účtovník Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac