Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér účtovného oddelenia
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Žilina
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
3 000 EUR/mesiacFinálna výška mzdy bude závisieť od seniority kandidáta.
3 000 EUR/mesiacFinálna výška mzdy bude závisieť od seniority kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre dynamickú globálnu spoločnosť hľadáme Manažéra na účtovné oddelenie.
Vašou hlavnou náplňou práce bude:
- Riadenie a koordinácia procesov v rámci oddelenia dlhodobého majetku FSSC
- Vedenie tímu, motivovanie a koordinovanie činností na oddelení
- Podpora ďalšieho vzdelávania a rozvoja zamestnancov
- Kontakt pre interné a externé prostredie (špecializované oddelenia, audítori a interné audity)
- Sledovanie termínov mesačných, ročných uzávierok a projektov
- Podpora a testovanie nových projektov a koordinácia testov nových projektov a zmien procesov
- Spolupráca s manažmentom na vývoji harmonogramov, postupov a systémov umožňujúcich vykazovanie finančných údajov a finančných výkazov
Vašou hlavnou náplňou práce bude:
- Riadenie a koordinácia procesov v rámci oddelenia dlhodobého majetku FSSC
- Vedenie tímu, motivovanie a koordinovanie činností na oddelení
- Podpora ďalšieho vzdelávania a rozvoja zamestnancov
- Kontakt pre interné a externé prostredie (špecializované oddelenia, audítori a interné audity)
- Sledovanie termínov mesačných, ročných uzávierok a projektov
- Podpora a testovanie nových projektov a koordinácia testov nových projektov a zmien procesov
- Spolupráca s manažmentom na vývoji harmonogramov, postupov a systémov umožňujúcich vykazovanie finančných údajov a finančných výkazov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Stabilné pracovné miesto v zahraničnej spoločnosti
- Moderné pracovné prostredie v centre Žiliny vo vysokom štandarde
- Pružná pracovná doba s možnosťou využitia home office podľa firemných štandardov
- Aktívne využívanie cudzieho jazyka
- Kompletný program zaškolenia a možnosť ďalšieho profesionálneho rozvoja
- Rozvíjanie jazykových znalostí formou jazykových kurzov platených zamestnávateľom
- Sebarealizácia na zodpovednej pozícií s možnosťou odborného a profesijného rastu
- Príspevok do III. piliera dôchodkového sporenia
- Príspevok na dopravu
- 37,5 hod. pracovný čas
- Zaujímavý sociálny program
- Moderné pracovné prostredie v centre Žiliny vo vysokom štandarde
- Pružná pracovná doba s možnosťou využitia home office podľa firemných štandardov
- Aktívne využívanie cudzieho jazyka
- Kompletný program zaškolenia a možnosť ďalšieho profesionálneho rozvoja
- Rozvíjanie jazykových znalostí formou jazykových kurzov platených zamestnávateľom
- Sebarealizácia na zodpovednej pozícií s možnosťou odborného a profesijného rastu
- Príspevok do III. piliera dôchodkového sporenia
- Príspevok na dopravu
- 37,5 hod. pracovný čas
- Zaujímavý sociálny program
Hlavná oblasť pôsobenia klienta
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Aktívna znalosť anglického jazyka
- Aspoň základná znalosť nemeckého jazyka
- Pokročilé účtovnícke zručnosti v oblasti dlhodobého majetku
- Znalosť IFRS štandardov
- Prax v oblasti účtovníctva min. 2 roky
- Skúsenosti s vedením tímu
- Organizačné a riadiace schopnosti
- Aspoň základná znalosť nemeckého jazyka
- Pokročilé účtovnícke zručnosti v oblasti dlhodobého majetku
- Znalosť IFRS štandardov
- Prax v oblasti účtovníctva min. 2 roky
- Skúsenosti s vedením tímu
- Organizačné a riadiace schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4831365
Dátum zverejnenia: 16.5.2024
2024-05-16
lokalita: Žilina Pozícia: Finančný manažér, Hlavný účtovník, Účtovník Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac