Finance Manager
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Banskobystrický kraj
Banskobystrický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 600 EUR/mesiac
2 600 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného klienta hľadáme skúseného Finančného manažéra, ktorého náplňou práce bude:
- Sledovanie finančných tokov spoločnosti.
- Strategické finančné plánovanie so zameraním na zabezpečenie finančnej stability spoločnosti a analýza výsledkov hospodárenia.
- Analýzy vývojových trendov a predpokladaných dosiahnutých výsledkov organizácie.
- Spracovanie rozpočtu a finančných plánov organizácie a kontrola ich dodržiavania.
- Riadenie činnosti finančného úseku spoločnosti.
- Spracovávanie finančných výsledkov, vypracovávanie finančných výkazov a reportov.
- Zodpovednosť za implementáciu metodiky účtovníctva a jej koordináciu v súlade s platnou účtovnou a daňovou legislatívou.
- Určovanie zásad pre vykonávanie účtovnej evidencie v rámci spoločnosti, riadenie kontrolných finančných mechanizmov.
- Spolupráca s audítormi a s finančnými a daňovými orgánmi štátnej správy. Komunikácia s finančnými, daňovými a bankovými inštitúciami.
- Posudzovanie investičných zámerov, kontrola nákladovosti firmy, peňažných tokov, správnosti a včasného uhrádzania platieb.
- Vypracovanie a predkladanie predbežného hospodárskeho výsledku.
- Sledovanie finančných tokov spoločnosti.
- Strategické finančné plánovanie so zameraním na zabezpečenie finančnej stability spoločnosti a analýza výsledkov hospodárenia.
- Analýzy vývojových trendov a predpokladaných dosiahnutých výsledkov organizácie.
- Spracovanie rozpočtu a finančných plánov organizácie a kontrola ich dodržiavania.
- Riadenie činnosti finančného úseku spoločnosti.
- Spracovávanie finančných výsledkov, vypracovávanie finančných výkazov a reportov.
- Zodpovednosť za implementáciu metodiky účtovníctva a jej koordináciu v súlade s platnou účtovnou a daňovou legislatívou.
- Určovanie zásad pre vykonávanie účtovnej evidencie v rámci spoločnosti, riadenie kontrolných finančných mechanizmov.
- Spolupráca s audítormi a s finančnými a daňovými orgánmi štátnej správy. Komunikácia s finančnými, daňovými a bankovými inštitúciami.
- Posudzovanie investičných zámerov, kontrola nákladovosti firmy, peňažných tokov, správnosti a včasného uhrádzania platieb.
- Vypracovanie a predkladanie predbežného hospodárskeho výsledku.
Informácie o výberovom konaní
Ak vás ponuka zaujala , pošlite nám váš životopis v anglickom a slovenskom jazyku.
Ďakujeme pekne za prejavený záujem a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Ďakujeme pekne za prejavený záujem a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, financie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prax na obdobnej pozícii min. 5 rokov
- Schopnosť samostatnej práce a silná orientácia na výsledok
- Schopnosť identifikácie problémov a navrhovať ich riešenia
- Analytické myslenie
- Komunikačné zručnosti, schopnosť riadiť a viesť ľudí
- Zodpovednosť a spoľahlivosť
- Znalosť MS Office – pokročilý užívateľ
- Anglický jazyk – úroveň B2 – slovom aj písmom
- Schopnosť samostatnej práce a silná orientácia na výsledok
- Schopnosť identifikácie problémov a navrhovať ich riešenia
- Analytické myslenie
- Komunikačné zručnosti, schopnosť riadiť a viesť ľudí
- Zodpovednosť a spoľahlivosť
- Znalosť MS Office – pokročilý užívateľ
- Anglický jazyk – úroveň B2 – slovom aj písmom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4831055
Dátum zverejnenia: 15.5.2024
2024-05-15
lokalita: Banskobystrický kraj Pozícia: Finančný manažér Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 600 EUR/mesiac