Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna práca z domu. Podpora zákazníkov, Nemecký jazyk podmienkou
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
Júl 2024
Júl 2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac
1 400 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ovládaš plynule nemecký jazyk a máš záujem o prácu s ľuďmi? Môžeš sa zapojiť do tímu ako administratívna podpora zákazníkov z pohodlia domova.
Tvoje úlohy budú zahŕňať:
- Komunikácia s klientmi a poskytovanie informácií o ich objednávkach
- Spracovanie žiadostí, reklamácií a sťažností
- Zostavovanie reportov
- Zaznamenávanie údajov do databázy
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť práce z domova kdekoľvek na Slovensku
- Perspektívu kariérneho rastu
- Široký sociálny program
- Kompletné a kvalitné zaškolenie
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
medzinárodná spoločnosť
medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- plynulá a sebavedomá komunikácia v nemeckom jazyku - slovom aj písmom
- komunikatívna osoba, pro-zákaznícky prístup
- schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci
- internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 25 Mbps.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4827927
Dátum zverejnenia: 13.5.2024
2024-05-13
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac