Administratívny pracovník s nemčinou alebo holandčinou - 100% Home Office - aj pre absolventov!
Talent Solutions, s.r.o.
Práca z domu
plný úväzok
júl 2024
1 600 EUR/mesiacUvádzaná je minimálna výška základnej mzdy. Možnosť privyrobiť si na príplatkoch. Priemerná mesačná mzda 1700-1800 eur mesačne/brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hovoríte plynule nemecky alebo holandsky? Radi komunikujete s ľuďmi? Uvažujete o zmene? Tak neváhajte a staňte sa novým členom v medzinárodnej spoločnosti na Slovensku. Čo budete vykonávať:
- komunikovať s existujúcim zákazníkom - mailovo aj telefonicky
- zaznačovať údaje do databázy - reporty
- vybavovať žiadosti, sťažnosti a reklamácie
Popri zaujímavej práci Vás čaká skvelý tím ľudí, ktorých môžete stretnúť v office v Bratislave. Ak však preferujete full Home Office a bývate viac ako 50km od Bratislavy, úplne tomu rozumieme a spoločnosť Vám to vie poskytnúť po 3 týždňovom tréningu v spoločnosti.
Ak to pre Vás znie zaujímavo, potom neváhajte a zašlite nám Váš životopis v anglickom jazyku!
Zamestnanecké výhody, benefity
- aktívne využívanie cudzieho jazyka a neustále zdokonaľovanie sa
- HOME OFFICE - kdekoľvek zo SLOVENSKA po 3 týždennom tréningu v Bratislave
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- úžasné kurzy a možnosti vzdelávania
- organizované spoločné akcie
- kvalitný tréning
Informácie o výberovom konaní
Výberový proces prebieha online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku. Spoločnosť Talent Solutions bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Jazykové znalosti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- plynulá a sebavedomá komunikácia v nemeckom alebo holandskom jazyku - slovom aj písmom
- znalosť anglického jazyka - interná komunikácia - podmienkou
- pozitívne naladenie
- komunikatívna osoba, pro-zákaznícky prístup
- flexibilita, ochota pracovať na smeny a cez víkendy - 2x do mesiaca
- schopnosť rýchlo sa učiť a chápať nové veci
- internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 50 Mbps.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.