Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Získaj skúsenosti ako administratívny pracovník s angličtinou- Home office k dispozícii
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 550 EUR/mesiac
1 550 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta - svetovú eCommerce spoločnosť hľadáme šikovného kandidáta, ktorý sa pridá k tímu Global Product Classification Services (PCS) v oddelení DPH. Hlavným cieľom tejto pozície je zabezpečiť, aby tisíce zákazníkov platili správnu daňovú sadzbu za zakúpený produkt/službu. Úspešný kandidát bude zodpovedný za klasifikáciu miliárd produktov na daňové účely.
Vašou úlohou bude:
• Vykonávať klasifikáciu, triedenie a štandardizáciu produktov na základe daných kritérií
• Zúčastňovať sa na pravidelných, operatívnych a 1to1 meetingoch (s komunikáciou v angličtine)
• Analyzovať informácie v databázach, používať interné tooly a aplikácie, kontrolovať denné upozornenia a notifikácie
• Zabezpečiť vhodné zaradenie produktov za účelom správnej daňovej klasifikácie
Vašou úlohou bude:
• Vykonávať klasifikáciu, triedenie a štandardizáciu produktov na základe daných kritérií
• Zúčastňovať sa na pravidelných, operatívnych a 1to1 meetingoch (s komunikáciou v angličtine)
• Analyzovať informácie v databázach, používať interné tooly a aplikácie, kontrolovať denné upozornenia a notifikácie
• Zabezpečiť vhodné zaradenie produktov za účelom správnej daňovej klasifikácie
Zamestnanecké výhody, benefity
• Homeoffice 2x do týždňa
• Dovolenka nad rámec zákona
• Smart moderné pracovné priestory
• Voľná ponuka čerstvého ovocia, sladkostí a pečiva na pracovisku
• Prijemná relax zóna
• Sick days
• Stravovacia karta
• Kariérny rozvoj a postup
• Dovolenka nad rámec zákona
• Smart moderné pracovné priestory
• Voľná ponuka čerstvého ovocia, sladkostí a pečiva na pracovisku
• Prijemná relax zóna
• Sick days
• Stravovacia karta
• Kariérny rozvoj a postup
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Naším klientom je najväčšia eCommerce spoločnosť známa na celom svete.
Naším klientom je najväčšia eCommerce spoločnosť známa na celom svete.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Plynulá znalosť anglického jazyka (B2/C1)
• Silné komunikačné zručnosti
• Schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
• Schopnosť zlepšovať procesy alebo postupy
• Schopnosť prevziať zodpovednosť a byť odolný voči repetitívnosti
• Dôraz na detail so silnými analytickými a riešiteľskými zručnosťami
• Silné komunikačné zručnosti
• Schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
• Schopnosť zlepšovať procesy alebo postupy
• Schopnosť prevziať zodpovednosť a byť odolný voči repetitívnosti
• Dôraz na detail so silnými analytickými a riešiteľskými zručnosťami
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4827562
Dátum zverejnenia: 11.5.2024
2024-05-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 550 EUR/mesiac