Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny analytik s platom 1550€ a prácou z domu!
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 550 EUR/mesiac
1 550 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta - svetovú eCommerce spoločnosť hľadáme šikovného kandidáta, ktorý sa pridá k tímu Global Product Classification Services (PCS) v oddelení DPH. Hlavným cieľom tejto pozície je zabezpečiť, aby tisíce zákazníkov platili správnu daňovú sadzbu za zakúpený produkt/službu. Úspešný kandidát bude zodpovedný za klasifikáciu miliárd produktov na daňové účely.
Vašou úlohou bude:
• Vykonávať klasifikáciu, triedenie a štandardizáciu produktov na základe daných kritérií
• Zúčastňovať sa na pravidelných, operatívnych a 1to1 meetingoch (s komunikáciou v angličtine)
• Analyzovať informácie v databázach, používať interné tooly a aplikácie, kontrolovať denné upozornenia a notifikácie
• Zabezpečiť vhodné zaradenie produktov za účelom správnej daňovej klasifikácie
Vašou úlohou bude:
• Vykonávať klasifikáciu, triedenie a štandardizáciu produktov na základe daných kritérií
• Zúčastňovať sa na pravidelných, operatívnych a 1to1 meetingoch (s komunikáciou v angličtine)
• Analyzovať informácie v databázach, používať interné tooly a aplikácie, kontrolovať denné upozornenia a notifikácie
• Zabezpečiť vhodné zaradenie produktov za účelom správnej daňovej klasifikácie
Zamestnanecké výhody, benefity
• Homeoffice 2x do týždňa
• Dovolenka nad rámec zákona
• Smart moderné pracovné priestory
• Voľná ponuka čerstvého ovocia, sladkostí a pečiva na pracovisku
• Prijemná relax zóna
• Sick days
• Stravovacia karta
• Kariérny rozvoj a postup
• Dovolenka nad rámec zákona
• Smart moderné pracovné priestory
• Voľná ponuka čerstvého ovocia, sladkostí a pečiva na pracovisku
• Prijemná relax zóna
• Sick days
• Stravovacia karta
• Kariérny rozvoj a postup
Hlavná oblasť pôsobenia klienta
Iné administratívne a podporné služby
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Plynulá znalosť anglického jazyka (B2/C1)
• Silné komunikačné zručnosti
• Schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
• Schopnosť zlepšovať procesy alebo postupy
• Schopnosť prevziať zodpovednosť a byť odolný voči repetitívnosti
• Dôraz na detail so silnými analytickými a riešiteľskými zručnosťami
• Silné komunikačné zručnosti
• Schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
• Schopnosť zlepšovať procesy alebo postupy
• Schopnosť prevziať zodpovednosť a byť odolný voči repetitívnosti
• Dôraz na detail so silnými analytickými a riešiteľskými zručnosťami
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4817438
Dátum zverejnenia: 26.4.2024
2024-04-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 550 EUR/mesiac