Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Máš HR v malíčku a chceš ísť do prosperujúcej medzinárodnej spoločnosti ? Hľadáme HR Managera s nemeckým jazykom
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Trenčiansky kraj
Trenčiansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 200 EUR/mesiacVýsledná výška mzdy je možná vyššia a závisí od skúseností a praxe uchádzača.
2 200 EUR/mesiacVýsledná výška mzdy je možná vyššia a závisí od skúseností a praxe uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta obsadzujeme pozíciu HR Manager s nemeckým jazykom , ktorého náplňou práce bude:
- Zodpovednosť za vedenie oddelenia ľudských zdrojov
- Vyhľadávanie a výber zamestnancov na všetky pozície (manažérske aj odborné)
- Zabezpečovanie vzdelávania a rozvoj zamestnancov
- Implementácia a rozvoj HR procesov
- Tvorba a implementácia HR stratégie
- Poskytovanie poradenstva manažérom a zamestnancom v otázkach Zákonníka práce a súvisiacej legislatívy
- Príprava pracovno-právnej dokumentácie a zodpovednosť za spracovanie miezd
- Zodpovednosť za GDPR, BOZP a PO, OOPP a LP
- Riešenie prípadných problémov a komplikácií so zamestnancami
- Sledovanie zmien v legislatíve týkajúcej sa pracovného práva a ich zavádzanie do praxe
- Starostlivosť o firemnú kultúru
- Zodpovednosť za vedenie oddelenia ľudských zdrojov
- Vyhľadávanie a výber zamestnancov na všetky pozície (manažérske aj odborné)
- Zabezpečovanie vzdelávania a rozvoj zamestnancov
- Implementácia a rozvoj HR procesov
- Tvorba a implementácia HR stratégie
- Poskytovanie poradenstva manažérom a zamestnancom v otázkach Zákonníka práce a súvisiacej legislatívy
- Príprava pracovno-právnej dokumentácie a zodpovednosť za spracovanie miezd
- Zodpovednosť za GDPR, BOZP a PO, OOPP a LP
- Riešenie prípadných problémov a komplikácií so zamestnancami
- Sledovanie zmien v legislatíve týkajúcej sa pracovného práva a ich zavádzanie do praxe
- Starostlivosť o firemnú kultúru
Zamestnanecké výhody, benefity
- 13. mzda
- Kvartálne odmeny
- Ročný bonus
- Príspevok na dochádzanie
- Iné ďalšie benefity
- Kvartálne odmeny
- Ročný bonus
- Príspevok na dochádzanie
- Iné ďalšie benefity
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala pošlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
.
.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ľudské zdroje, personálny manažment
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Odolnosť voči stresu
- Práca na podobnej pozícií min 3 roky
- Aktívna komunikácia v nemeckom jazyku je nutnosť
- Proaktívny prístup k práci a analytické myslenie
- Skúsenosť s riadením tímu je vítaná
- Niekoľkoročné skúsenosti s personalistikou a mzdovým účtovníctvom
- Práca na podobnej pozícií min 3 roky
- Aktívna komunikácia v nemeckom jazyku je nutnosť
- Proaktívny prístup k práci a analytické myslenie
- Skúsenosť s riadením tímu je vítaná
- Niekoľkoročné skúsenosti s personalistikou a mzdovým účtovníctvom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4816739
Dátum zverejnenia: 26.4.2024
2024-04-26
lokalita: Trenčiansky kraj Pozícia: HR Business Partner, HR generalist, HR Koordinátor, Personalista Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 200 EUR/mesiac