Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Admin (dlhodobá brigáda s možnosťou prechodu na plný úväzok)
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP, resp. dohodou
ASAP, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR/ hod. + možnosť mimoriadnej odmeny
5 EUR/ hod. + možnosť mimoriadnej odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na pozíciu HR Admin hľadáme človeka s profesionálnym vystupovaním, chuťou pracovať a vždy s úsmevom na tvári. Prax v oblasti ľudských zdrojov a prehľad v zákonníku práce je výhodou, no nie je podmienkou. Ponúkame možnosť rozšíriť tvoje znalosti a získať nové skúsenosti z oblasti personálneho manažmentu a tým kariérne rásť. V prípade obojstrannej spokojnosti i možnosť prechodu na hlavný pracovný pomer.
Tvojou hlavnou náplňou práce bude:
- starostlivosť o zverenú HR agendu (zmluvy, dodatky, predĺženia, ukončenia)
- evidencia a archivácia zamestnaneckých záznamov
- poskytovanie podkladov pre mzdové oddelenie (dochádzka, PN, OČR, dovolenky, lekárske prehliadky a pod.)
- prihlásenie a odhlásenie zamestnancov zo SP a ZP
- riešenie požiadaviek dočasne pridelených zamestnancov
- iné administratívne úkony na základe požiadaviek nadriadeného
Tvojou hlavnou náplňou práce bude:
- starostlivosť o zverenú HR agendu (zmluvy, dodatky, predĺženia, ukončenia)
- evidencia a archivácia zamestnaneckých záznamov
- poskytovanie podkladov pre mzdové oddelenie (dochádzka, PN, OČR, dovolenky, lekárske prehliadky a pod.)
- prihlásenie a odhlásenie zamestnancov zo SP a ZP
- riešenie požiadaviek dočasne pridelených zamestnancov
- iné administratívne úkony na základe požiadaviek nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- silné zázemie úspešnej spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou
- možnosť získať cennú prax v personálnej agentúre
- stravovacia gastro karta
- flexibilný pracovný čas
- účasť na rôznych športovo - zábavných podujatiach
- možnosť získať cennú prax v personálnej agentúre
- stravovacia gastro karta
- flexibilný pracovný čas
- účasť na rôznych športovo - zábavných podujatiach
Informácie o výberovom konaní
POSTUP:
1. Zaslať CV na mailovú adresu
2. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov
3. Prijímame len študentov denného štúdia na VŠ, ktorí vedia pracovať aspoň 3x týždenne (ideálne študenti v posledných ročníkoch)
4. Výberovému konaniu predchádza krátky telefonát
1. Zaslať CV na mailovú adresu
2. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov
3. Prijímame len študentov denného štúdia na VŠ, ktorí vedia pracovať aspoň 3x týždenne (ideálne študenti v posledných ročníkoch)
4. Výberovému konaniu predchádza krátky telefonát
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pracovnú pozíciu obsadzujeme interne pre našu spoločnosť.
Pracovnú pozíciu obsadzujeme interne pre našu spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ľudské zdroje, personalistika, psychológia, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- máš chuť na sebe pracovať a nebojíš sa zdolávať výzvy
- si komunikatívny, flexibilný a pripravený na denný kontakt so zamestnancami spoločnosti
- si bežný užívateľ MS Office
- máš zodpovedný prístup k zvereným úlohám
- si schopný samostatne pracovať a s pozitívnym prístupom k práci
Ak si na všetko odpovedal/a ÁNO, tak hľadáme práve teba!!!
- si komunikatívny, flexibilný a pripravený na denný kontakt so zamestnancami spoločnosti
- si bežný užívateľ MS Office
- máš zodpovedný prístup k zvereným úlohám
- si schopný samostatne pracovať a s pozitívnym prístupom k práci
Ak si na všetko odpovedal/a ÁNO, tak hľadáme práve teba!!!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3413903
Dátum zverejnenia: 7.6.2018
2018-06-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, HR generalist, HR Koordinátor, Personalista Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 5 EUR/ hod. + možnosť mimoriadnej odmeny