General Ledger Accountant

Talent Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

For our client, fast growing company, with excellent opportunities to grow, we are filling position of Accountant - General Ledger.

Job description:
- Responsibility for providing professional accountancy services
- Responsibility for accurate maintenance of General Ledger records
- Participation on preparation of monthly, quarterly and annual financial statements, reports
- Cooperation with internal and external auditors
- Support to the General Ledger team
- Solving ad hoc client queries and requests
- Cooperation and participation on Audits
- General Ledger System maintenance
- Ensure close process is completed in an accurate and timely manner

Requirements:
- English language - at least on Advanced level
- Minimum 2 years experience in GL role
- Master degree in accountancy, economics or finance
- MS Office (mainly Excel)
- Working experience with accounting programs
- Flexibility, especially in the period of month/year end closing
- Ability to work analytically within a problem solving environment

INFORMATION ABOUT THE RECRUITMENT PROCESS:

In case you are fulfilling the above mentioned criteria and our position is interesting for you, please send us your CV in English language along with your motivational letter. Adecco company Adecco reserves the right to contact only selected candidates, given the large number of applicants. Thank you and we look forward to our future cooperation.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2048030  Dátum zverejnenia: 14.3.2015