Administratívny pracovník s Nemčinou alebo Slovinčinou - 100% Home Office !

Talent Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Immediately
Mzdové podmienky (brutto)
1 597 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho TOP klienta hľadáme administratívneho pracovníka s jazykovými kombináciami :
Nemecký + Anglický
Slovinský + Anglický

NÁPLŇ PRÁCE:
- spracovanie prichádzajúcich hovorov a e-mailov od existujúcich a aj potenciálnych zákazníkov
- zisťovanie potrieb a zadávanie údajov do databázy a reporting
- Vybavovanie požiadaviek zákazníkov - update údajov klientov v databáze, požiadavky na predľženú záruku či reklamácií

Zamestnanecké výhody, benefity

Priemerná mesačná mzda s príplatkami 1700-1800 eur mesačne
- možnosť RÝCHLEHO kariérneho rastu
- trvalá zmluva so spoločnosťou
- aktívne využívanie cudzieho jazyka a neustále zdokonaľovanie sa
- HOME OFFICE - kdekoľvek zo SLOVENSKA po 3 týždennom tréningu v Bratislave
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- super tréning a zaučenie + možnosť ďalšieho vzdelávania a postupu
- organizované spoločné akcie

Informácie o výberovom konaní

Ponuka je vhodná aj pre záujemcov z gastro sektoru, cestovného ruchu, predaja či hotelierstva.

Pracovná doba: 5 dní/týždenne, 8 hod denne (plus prestávky) medzi 8:00 až 22:00, práca na smeny plus 2 víkendy mesačne.

Výberový proces prebieha online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Slovinský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

plynulá komunikácia v nemeckom alebo slovinskom jazyku
- znalosť anglického jazyka - interná komunikácia
- pozitívny mind-set a komunikatívnosť
- PC zručnosti a skúsenosti s MS Office
- pro-zákaznícky prístup a odolnosť voči stresu
- schopnosť rýchlo sa učiť (je vítaná )
- ochota pracovať cez víkendy - 2x do mesiaca
- internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 50 Mbps.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Marcela Fabšíková
E-mail: poslať životopis
ID: 4823330  Dátum zverejnenia: 6.5.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 597 EUR/mesiac