Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Práca z domu: Pomoc zákazníkom v nemeckom jazyku - Ideálne pre čerstvých absolventov!
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac
1 400 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Rádi hovoríte plynule po nemecky? Máte skúsenosti s komunikáciou s ľuďmi a preferujete prácu z domu? Možno práve teraz hľadáte zmenu alebo nový začiatok vo svojej pracovnej kariére. V tom prípade máme pre vás skvelú príležitosť!
Vašou hlavnou úlohou bude:
• Spracovanie telefonátov a e-mailov od zákazníkov
• Záznam údajov do databázy a tvorba reportov
• Riešenie problémov a konfliktov
• Spracovanie žiadostí, sťažností a reklamácií
Vašou hlavnou úlohou bude:
• Spracovanie telefonátov a e-mailov od zákazníkov
• Záznam údajov do databázy a tvorba reportov
• Riešenie problémov a konfliktov
• Spracovanie žiadostí, sťažností a reklamácií
Zamestnanecké výhody, benefity
• Možnosti kariérneho rozvoja
• Možnosť práce z domu (Home Office) - kdekoľvek na Slovensku
• Profesionálny a kvalitný tréning
a mnoho ďalších výhod
• Možnosť práce z domu (Home Office) - kdekoľvek na Slovensku
• Profesionálny a kvalitný tréning
a mnoho ďalších výhod
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Plynulá komunikácia v nemeckom jazyku
• Pozitívna a príjemná osobnosť
• Komunikatívny prístup a orientácia na zákazníka
• Flexibilita a ochota pracovať aj cez víkendy a sviatky
• Schopnosť rýchlo sa učiť a adaptovať sa na nové veci
• Internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 50 Mbps
• Pozitívna a príjemná osobnosť
• Komunikatívny prístup a orientácia na zákazníka
• Flexibilita a ochota pracovať aj cez víkendy a sviatky
• Schopnosť rýchlo sa učiť a adaptovať sa na nové veci
• Internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 50 Mbps
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4823223
Dátum zverejnenia: 6.5.2024
2024-05-06
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac