Hľadáme HR Business partnera do medzinárodnej spoločnosti!

Talent Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 200 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme skúseného HR odborníka, ktorý sa nebude báť prevziať zodpovednosť za kompletné vedenie HR agendy ako business partner pre pobočky na Slovensku a v Českej republike! Práca je vykonávaná z Bratislavy a hlavné úlohy zahŕňajú:

- Podpora HR Business Partnera pre Slovensko a Českú republiku
- Zvládanie HR agendy a súvisiacej dennej ad hoc administratívy
- Príprava dokumentácie v pracovnoprávnej oblasti, správa dochádzkového systému, pripravovanie mzdových podkladov
- Monitorovanie ukazovateľov ľudských zdrojov, tvorba reportov a prezentácií
- Organizácia a správa lekárskych prehliadok pre zamestnancov
- Správa ochranných pracovných pomôcok
- Riadenie školení (vrátane komplexného zabezpečenia - organizácia, hodnotenie, komunikácia s dodávateľmi)
- Marketing v oblasti ľudských zdrojov (správa intranetových stránok HR oddelenia)
- Spolupráca pri náboroch zamestnancov (správa inzercie, aktívne vyhľadávanie potenciálnych uchádzačov, komunikácia s uchádzačmi počas celého náborového procesu)

Zamestnanecké výhody, benefity

- Spravodlivé odmeňovanie: Odmeňovanie zodpovedajúce vašim kvalifikáciám a skúsenostiam, ktoré reflektuje Vaše profesionálne úspechy
- Bonusový program: Okrem základného platu vás čakajú nadštandardné ročné bonusy, odmeny za vynikajúcu prácu a príspevky k vášmu úspechu
- Tímová atmosféra: Získate príležitosť byť súčasťou priateľského a pracovitého tímu, kde si navzájom pomáhame dosahovať spoločné ciele
- Pohodlné pracovné prostredie: Užívajte si prácu v príjemnom prostredí, kde sa budete cítiť ako doma, a kde Vaše pohodlie je pre nás prioritou
- Moderné pracovné nástroje: Pracujte efektívne s najnovšími a najmodernejšími nástrojmi, ktoré vám pomôžu dosiahnuť excelentné výsledky
- Neustále vzdelávanie: Stále investujeme do vášho profesijného rastu. Poskytujeme vám príležitosť pre neustále vzdelávanie a zdokonaľovanie sa v oblasti vášho odboru
- Rozsiahly balíček benefitov: Okrem finančných výhod si môžete užívať aj bohatý balíček zamestnaneckých benefitov, ktoré prispievajú k vašej pohode a blahu

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Naším klientom je uznávaná medzinárodná spoločnosť s dlhoročnou tradíciou a skúsenosťami z oblasti stavebného náradia a techniky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Skúsenosti z oblasti HR (ideálne HR špecialista, alebo HR generalista) minimálne 3 roky
- Prehľad v personálnych oblastiach (nábor, príslušná legislatíva, vzdelávanie a rozvoj zamestnancov, hodnotenie, odmieňanie, HR marketing, controlling)
- Reprezentatívne vystupovanie: Schopnosť reprezentovať spoločnosť s výborným dojmom
- Komunikačné a organizačné schopnosti: Výborné komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti na úspešné riadenie marketingových iniciatív
- Samostatnosť a proaktivita: Schopnosť pracovať samostatne, proaktívne riešiť problémy a byť flexibilný v dynamickom prostredí
- Jazykové schopnosti: Výborná znalosť slovenského alebo českého jazyka na úrovni rodeného hovorcu a aktívna znalosť anglického jazyka, s častou komunikáciou v angličtine
- Znalosti MS Office: Pokročilé znalosti MS Office na efektívne spravovanie dokumentov a analýzu údajov
- Vodičský preukaz sk. B: Aktívne vodičské oprávnenie je podmienkou
- Ochota cestovať: Chuť cestovať v rámci Českej republiky a Slovenska, s príležitostnými cestami do Poľska

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4819951  Dátum zverejnenia: 30.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 200 EUR/mesiac