Nemecky hovoriaci Špecialista zákazníckej podpory - Priveďte Zákaznícky Servis k nevídanému lesku!

Talent Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
According to agreement
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 700 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho významného klienta hľadáme Špecialistov zákazníckej podpory s aktívnou nemčinou.

Čo bude náplňou tvojej práce ?
- Zaručovať bezchybné vykonanie definovaných komplexných procesov v oblasti zákazníckej podpory a riadenia zákazníckych požiadaviek a objednávok, aby každá interakcia so zákazníkom bola ako maľovaná.
- Prebúdzať procesy zákazníckej podpory zo sna a sprevádzať ich srdcom, aby sa dosiahla presnosť, úplnosť a súlad s najvyššími štandardmi a normami.
- Identifikovať a odhaliť anomálie v procesoch s eleganciou, používajúc múdrosť a pravidlá na vytvorenie harmónie medzi zákazníkom a spoločnosťou.
- Svietiť ako svetlo v temnote pre nováčikov, poskytujúc im podporu a múdrosť na ceste k skvelej zákazníckej obsluhe.

S nami sa zákazníci stávajú rodinou a každý proces je ako kúsok umenia - precízne vytvorený, láskou dotknutý a neustále sa vyvíjajúci."

Zamestnanecké výhody, benefity

▪ 3 dni dovolenky navyše
▪ Dôchodkové pripoistenie
▪ Ďalšie vreckové na zahraničnú služobnú cestu
▪ Gastro karta alebo peňažný príspevok na stravovanie
▪ Firemné a skupinové teambuildingové podujatia
▪ Karta so zľavou na pohonné hmoty pre zamestnancov
▪ Príspevok na vzdelávanie v anglickom/nemeckom jazyku
▪ Jubilejný príspevok
▪ Bonus pri narodení dieťaťa
▪ Program zdravotnej starostlivosti
▪ Multisport karta
▪ Program odporúčaní
▪ Príspevok na dochádzanie do práce
▪ Mikulášske balíčky
▪ Nemocenské poistenie
▪ Ročný výkonnostný bonus

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Preukázané skúsenosti v oblasti služieb zákazníkom
- Dobré zručnosti pri vybavovaní telefonického kontaktu , aktívne počúvanie
- Orientácia na zákazníka - schopnosť prispôsobiť sa rôznym typom
- Skúsenosti so systémom SAP a CRM - výhoda
- MS Office Word a Excel - základný používateľ
- Presná a precízna práca, veľký zmysel pre detail
- Výborný tímový hráč, s ktorým sa ľahko spolupracuje
- Pozitívny prístup k zmenám a flexibilita
- Veľmi dobré schopnosti určovania priorít a riadenia času, odolnosť voči stresu
- Orientácia na výkon a silný zmysel pre zodpovednosť
- Orientácia na zákazníka s veľmi dobrými komunikačnými schopnosťami
- Vášnivý záujem o osobný rozvoj a dosahovanie cieľov
- Slovenský jazyk - plynulá znalosť C2
- Nemecký jazyk - plynulý C1/C2
- Anglický jazyk - B1
- Maďarský jazyk - výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Miroslav Luhový
E-mail: poslať životopis
ID: 4816803  Dátum zverejnenia: 26.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac