Zamestnanie pre Technického Guru s komunikáciou v Nemčine!
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 583 EUR/mesiac
1 583 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta obsadzujeme pozíciu technickej podpory, pracovnou náplňou bude:
Telefonickým a e-mailovým spôsobom vykonávať diagnostiku a izoláciu na presné stanovenie problémov v portfóliu klienta (notebooky, stolné počítače a tablety), udržiavať vysokú úroveň riešení problémov v prvý raz a v prípade potreby posielať inžinierov s náhradnými dielmi na miesto na vykonanie opráv. S podporou vedúceho tímu budete spravovať prípady od začiatku do konca riadením jednotlivých prípadov, sledovaním a komunikáciou so zákazníkom.
S pozíciou súvisí:
Záujem o zákaznícku podporu s ambíciou dosiahnuť stanovené ciele pre dosiahnutie vysoko kvalitnej úrovne zákazníckej služby.
Proaktívny prístup k riešeniu problémov.
Silná orientácia tím a orientácia na dosahovanie cieľa ako tím.
Pomáhať zákazníkom a inžinierom v teréne diagnostikovaním problémov prostredníctvom efektívnej diagnostiky a izolácie.
Identifikovať príčinu hardvérových/softvérových chýb a poskytnúť riešenie.
Riešiť problémy telefonicky, e-mailom alebo na mieste prostredníctvom expedície dielov a inžiniera.
Spolupracovať s tímom Technickej správy účtov na monitorovaní a sledovaní problémov s cieľom zabezpečiť rýchle riešenie.
Radíť a vzdelávať zákazníkov kombináciou skúseností a dokumentácie s cieľom nájsť riešenie ich technických problémov.
Poskytovať vstupy k opakujúcim sa problémom zákazníkov a komunikovať tieto informácie s ostatnými členmi technického tímu, v prípade potreby.
Telefonickým a e-mailovým spôsobom vykonávať diagnostiku a izoláciu na presné stanovenie problémov v portfóliu klienta (notebooky, stolné počítače a tablety), udržiavať vysokú úroveň riešení problémov v prvý raz a v prípade potreby posielať inžinierov s náhradnými dielmi na miesto na vykonanie opráv. S podporou vedúceho tímu budete spravovať prípady od začiatku do konca riadením jednotlivých prípadov, sledovaním a komunikáciou so zákazníkom.
S pozíciou súvisí:
Záujem o zákaznícku podporu s ambíciou dosiahnuť stanovené ciele pre dosiahnutie vysoko kvalitnej úrovne zákazníckej služby.
Proaktívny prístup k riešeniu problémov.
Silná orientácia tím a orientácia na dosahovanie cieľa ako tím.
Pomáhať zákazníkom a inžinierom v teréne diagnostikovaním problémov prostredníctvom efektívnej diagnostiky a izolácie.
Identifikovať príčinu hardvérových/softvérových chýb a poskytnúť riešenie.
Riešiť problémy telefonicky, e-mailom alebo na mieste prostredníctvom expedície dielov a inžiniera.
Spolupracovať s tímom Technickej správy účtov na monitorovaní a sledovaní problémov s cieľom zabezpečiť rýchle riešenie.
Radíť a vzdelávať zákazníkov kombináciou skúseností a dokumentácie s cieľom nájsť riešenie ich technických problémov.
Poskytovať vstupy k opakujúcim sa problémom zákazníkov a komunikovať tieto informácie s ostatnými členmi technického tímu, v prípade potreby.
Zamestnanecké výhody, benefity
Pracovný čas: Plný úväzok (40 hodín týždenne) - Pondelok - Piatok od 9:00 do 18:00.
Vysoko konkurencieschopná základná mzda
Stravné lístky
Cestovné vo výške 50 € mesačne
Platené 5 dodatočné dni voľna) ročne v prípade núdzových situácií a krátkodobých neprítomností.
Hybridný pracovný model na vynikajúcom pracovisku a zariadeniach v našich nových kanceláriách v Bratislave.
Plne hradený tréning , ktorý vás optimálne pripraví na pracovnú pozíciu
Aktivity a programy pre zamestnancov na najvyššej úrovni.
Neustále školenia a rozvoj
Vysoko konkurencieschopná základná mzda
Stravné lístky
Cestovné vo výške 50 € mesačne
Platené 5 dodatočné dni voľna) ročne v prípade núdzových situácií a krátkodobých neprítomností.
Hybridný pracovný model na vynikajúcom pracovisku a zariadeniach v našich nových kanceláriách v Bratislave.
Plne hradený tréning , ktorý vás optimálne pripraví na pracovnú pozíciu
Aktivity a programy pre zamestnancov na najvyššej úrovni.
Neustále školenia a rozvoj
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Našim klientom je celosvetovo pôsobiaca spoločnosť poskytujúca podporu vo viac ako 30 krajinách, špecializujúca sa na služby zákazníkom, predaj a riešenia technickej podpory.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Stredoškolské vzdelanie s maturitou
Ďalšie/Vyššie odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie (Bakalársky titul)
Vysokoškolské vzdelanie (Magisterský titul)
Doktorandské štúdium
Jazykové zručnosti
Nemecký - Pokročilý (C1) a Anglický - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné požiadavky a zručnosti
Čo hľadáme:
Obchodne plynulá znalosť angličtiny a nemčiny.
Znalosť operačných systémov Windows a MS Office.
Efektívne komunikačné schopnosti písmom a slovom.
Schopnosť riešiť problémy s hardvérom a softvérom v rámci produktov pre klientov (notebooky, stolné počítače, tablety).
Schopnosť priorizovať a efektívne riadiť dennú pracovnú záťaž.
Proaktívny postoj a ochota učiť sa.
Riešenie orientované na výsledok.
Skúsenosti v oblasti IT služieb a spolupráce s poskytovateľmi služieb teréne sú plusom.
Ďalšie/Vyššie odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie (Bakalársky titul)
Vysokoškolské vzdelanie (Magisterský titul)
Doktorandské štúdium
Jazykové zručnosti
Nemecký - Pokročilý (C1) a Anglický - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné požiadavky a zručnosti
Čo hľadáme:
Obchodne plynulá znalosť angličtiny a nemčiny.
Znalosť operačných systémov Windows a MS Office.
Efektívne komunikačné schopnosti písmom a slovom.
Schopnosť riešiť problémy s hardvérom a softvérom v rámci produktov pre klientov (notebooky, stolné počítače, tablety).
Schopnosť priorizovať a efektívne riadiť dennú pracovnú záťaž.
Proaktívny postoj a ochota učiť sa.
Riešenie orientované na výsledok.
Skúsenosti v oblasti IT služieb a spolupráce s poskytovateľmi služieb teréne sú plusom.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4814999
Dátum zverejnenia: 23.4.2024
2024-04-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 583 EUR/mesiac