Asistentka pre Výkonné Vedenie

Talent Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
According to agreement
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiacodvíja sa od úrovne kvalifikácie a relevantných pracovných skúseností + motivujúce výkonnostné odmeny + pravidelné bonusy a zaujímavé firemné benefity

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náš klient, popredná spoločnosť, hľadá individuálnu asistentku so schopnosťami zabezpečiť komplexnú administratívnu podporu sekretariátu predstavenstva a výkonného vedenia. Úlohy zahŕňajú:

- Organizáciu a podporu zasadnutí predstavenstva, porád vedenia, dozornej rady a valného zhromaždenia, vrátane spracovania, distribúcie a archivácie dokumentov.
- Poskytovanie podporných služieb v pridelenej oblasti súvisiacej s pôsobnosťou príslušného člena výkonného vedenia spoločnosti.
- Koordináciu časového harmonogramu predstavenstva a výkonného vedenia spoločnosti.
- Vedenie agendy sekretariátu predstavenstva a výkonného vedenia vrátane organizácie a vedenia služobných ciest.
- Zabezpečenie prevádzkovania zasadacích miestností.
- Zachovanie dôvernosti informácií.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Možnosť pracovať pre poprednú spoločnosť.
- Zvýhodnené produkty spoločnosti.
- Príspevok na DDS a životné poistenie.
- Dovolenka navyše (5 dní) po odpracovaní prvého roku.
- Finančná odmena pri odporúčaní nového kolegu.
- Ročné finančné odmeny.
- Zdravotná prehliadka zdarma raz za dva roky a zľava na celoročnú starostlivosť.
- Podpora rovnováhy medzi pracovným a osobným životom (Multisport karta, voľné dni pri osobných udalostiach).
- Firemný telefón a notebook.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Komunikatívnosť.
- Diskrétnosť.
- Pokročilá znalosť Microsoft Office.
- Anglický jazyk na úrovni B2.
- Znalosť protokolárneho zapisovania stretnutí.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Kavarnik
E-mail: poslať životopis
ID: 4813159  Dátum zverejnenia: 22.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac